Tatskagalleria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
17.6

Ota lähikuva tatuoinnistasi. Kuvan minimikoko on 400pixeliä korkea. Pyrkikää mahdollisuuksien mukaan pienentämään tuohon kokoon kuvanne jo valmiiksi.

Lähetä kuva osoitteeseen tatskat @ pakkotoisto.com, muuta infoa ei mailissa tarvitse olla.

TÄRKEÄ: EMAILIN OTSAKKEEKSI VAIN "TATTOO". KAIKKI MUUNLAISET OTSIKOT SISÄLTÄVÄT EMAILIT TUHOTAAN SUORAAN.

Kuvista tehdään anonyymi galleria. Aikaa kuvien lähettämiseen on 17.8 asti.

------------------------------------------------------------------------------
Vippi-chatista idea. Saataisko me kerättyä kaikki Pakkotoiston käyttäjien tatuoinnit kasaan ja tehtyä niistä galleria? Ideana vähän omituinen, mutta ihan cooli olis katsella semmoista galtsua.

Eli homma toimisi näin:

Jokainen ottaa lähikuvan tatskastaan ja toimittaa sen esim erikseen tehtyyn tatskat@pakkotoisto.com emailiin. Kuvat voi lähettää anonyyminä, koska nimimerkeillä tai nimillä ei ole mitään virkaa, kuvat ovat vain kuvia pelkistä tatuoinneista. Aikaa vaikka joku kuukausi ja sitten tekisin niistä gallerian joka vipattaisiin vaikka tonne tatuointiketjuun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo mäkin voin toimittaa korteni kekoon tähän ideaan.
Niin ja bidelyn kuvat vain tatuoinneista. Siis sellaiset joissa on kuvattu tatskat pelkästään läheltä...tai ihan miten vaan....niin ajattelin kuitenkin itse tehdä.
Toivottavasti porukka jaksaa vaivautua.

Art2 sanoi:
Eikö olisi helpompi niin, että halukkaat laittaisivat tähän thrediin tatskansa?

Ihka oikea galleria kuulostaa paremmalta...mun mielipide...
Jos jokainen laittaa tähän threadiin niin se nostaa kynnystä jos ei halua paljastaa nimimerkkiiään tms.
Ja jos tähän tulee vaikka 10000 vastausta joista 1000 viestissä on pari tatskaa ja loput kommentteja niistä, niin en mä jaksa ainakaan plärätä koko threadia läpi..
Galleria on selkeempi ja hienompi.

No mikäjottei :thumbs:

Itsellä ei ole digikameraa, mutta eiköhän ne kuvat noista töherryksistä jotenkin järjestyis.

Mike sanoi:
Ei, koska se menee keskusteluksi.

Tuota emailia ei siis ole vielä olemassa, nyt vain kysellään että tehdäänkö tämmöinen juttu.

Saako ne kuvat laitettua niin ettei niitä voi suoraan "save picture as.. " omalle koneelle?

Enpä tiedä onko suurta merkitystä mutta kaikki ei ehkä halua jakaa sitä tatskakuvaansa.

Mike sanoi:
Kaikki kuvat saa netistä kopioitua, siinä ei java skriptit auta. Eli jos ei halua kenenkään kopsaavan sitä, niin sitten ei tule mukaan.

Juu, saa vaikka print screenillä, tarkotin ettei luonnistu saamaan sitä kuvaa oikean kokoisena helposti.

Mutta tämä selvä, voinmä silti laittaa kuvia tulemaan. Tuskin kukaan haluaa iste saatanaa tuhertaa rintaansa. Tai mistä teistä hulluista tietää. :D

Miikkah sanoi:
Ihka oikea galleria kuulostaa paremmalta...mun mielipide...
Jos jokainen laittaa tähän threadiin niin se nostaa kynnystä jos ei halua paljastaa nimimerkkiiään tms.

Enpä tullutkaan ajatelleeksi tuota

Ihan hauska idea ja voisin harkita omienkin kuvien lähettämistä. Jos galleriaan tulisi kuvien kommentointi mahdollisuus, niin siellä pitäisi mun mielestä olla aika tiukka linja. Kaikki "onneksi en ole omaa kehoani tuherteluilla pilannut" ja "olipas omaperäinen tatuointi, etkö muuta keksinyt" kommentit pois ja pian... Sen nyt on nähnyt näissä muutamissa aihetta koskevissa threadeissa, että näitä kommentteja tulee aina. Arvostelu on toki jees, jos sen tekee hyvässä hengessä morkkaamatta ja jeesustelematta.

Kuvan pistän jos galleria tulee, eli mukana olen. Kommentointisysteemi ois kyllä aika bueno. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom