Tatskaa hauikseen

Status
Viestiketju on suljettu.
Monella kaverilla näkee kesäsin tommosen piikkilanka tms. tatskan habassa.
Siis näillä ketä on treenannu mukavasti.. Kiinnostaisikin ottaa tuommoinen tatska hansikkaaseen. Varmasti täällä palstalla heilulivilla tuommoinen löytyy.
Kysynkin sitten että onko se laitto kivuliasta? Tosin eiväthän kovat miehet kipua tunne. :evil: Minkäs arvoinen tuommoinen on noin suurinpiirtein?? Ja tuskin sille mitään erikoista käy vaikka hauista aion edelleenkin kasvattaa??

Onhan se kiva sitten ens kesänä kävellä tiukka paita päällä ja hauis vähän isompana(Hope so!) tommonen tatska siinä. Hiukan korostaa mielestäni lihasta.. Ainakin tytöt tykkää.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en ottasi edes ilmaiseksi just jotain vitun piikkilankaa hapan ympärille.Kun sellaisia näkee kesäisin joka toisel ihmisellä.

Nyrkki sanoi:
Itse en ottasi edes ilmaiseksi just jotain vitun piikkilankaa hapan ympärille.Kun sellaisia näkee kesäisin joka toisel ihmisellä.
Lähes sama.

Toisaalta piikkilanka on aika legendaarinen verrattuna teknotribaaliin.

Nyrkki sanoi:
Mitä sitten, jos tykkää piikki langasta niin sitten ottaa, ei se ole pakko olla se karvalakkimallin piikki lanka, vaan ottaa jonkin erikoisemman.

neutraali sanoi:
Mitä sitten, jos tykkää piikki langasta niin sitten ottaa, ei se ole pakko olla se karvalakkimallin piikki lanka, vaan ottaa jonkin erikoisemman.
Se oli vaan mun mielipide piikki langasta. Mun puolesta jokainen saa ottaa minkä kuvan haluu.

Mahtavaa pentujen viisastelua

Agressor sanoi:
Onhan se kiva sitten ens kesänä kävellä tiukka paita päällä ja hauis vähän isompana(Hope so!) tommonen tatska siinä. Hiukan korostaa mielestäni lihasta.. Ainakin tytöt tykkää.. :D
Onhan siinä ihan pätevä syy tatskalle... toivottavasti ei vituta kovin lujaa kun ne tytöt paskat nakkaa koko tatskalle.

Kaiken kaikkiaan yksi upeimmista keskusteluista milloinkaan.

neutraali sanoi:
Mahtavaa pentujen viisastelua

Onhan se aika surkeaa että nämä "pennut" joutuvat opettamaan 26-vuotiasta miestä yhdyssanojen oikeinkirjoituksessa. Hä?

Yeah, pakkotoiston parasta antia... taistelu pilkuista!!!
Venatkaa, säädän tuolin ja haen jotain mättöä, täst tulee varmaan sairas taistelu, verta lentää ja vain vahvin pääsee kehästä elävänä ulos.

-> :wall:

Andy_T sanoi:
Onhan se aika surkeaa että nämä "pennut" joutuvat opettamaan 26-vuotiasta miestä yhdyssanojen oikeinkirjoituksessa. Hä?
Mua ärsyttää tää ainainen lässytys tästä oikein ja väärin kirjoituksesta, jokainen vähän tollompikin kyllä saa selvää vaikkei niitä oikein olis kirjoitettukkaan, näsäviisastelua tuollainen touhu.

Näsäviisastelua ehkä, mutta ah niin hauskaa :)

EDIT: minä en täällä ihmisten kielioppivirheitä korjaile, joten siitä ei saa aukoa takaisin ;)

neutraali sanoi:
Mua ärsyttää tää ainainen lässytys tästä oikein ja väärin kirjoituksesta, jokainen vähän tollompikin kyllä saa selvää vaikkei niitä oikein olis kirjoitettukkaan, näsäviisastelua tuollainen touhu.
Aivan samaa mieltä!

:offtopic: jatkuu:

Mutta miksi ei voi kirjoittaa suomen kieltä niin kuin sitä pitää kirjoittaa?

neutraali sanoi:
Paitsi jos on ant:in kirjoittama teksti, saa ihan tosissaan ja ajatuksen kanssa lukea, että mitähän vittua tässäkin taas ajetaan takaa :D

Tylerd sanoi:
Paitsi jos on ant:in kirjoittama teksti, saa ihan tosissaan ja ajatuksen kanssa lukea, että mitähän vittua tässäkin taas ajetaan takaa :D
Joo, ant:lla on sanajärjestykset ennemminkin hukassa entä kirotus vihreitä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom