Tatska ja puntti

Kaupunki
Siperia
Moro. Eli otin tossa kaks viikko sitten tatskan yläselkään (kohtuullisen kokoisen) ja luonnollisestikaan se ei ole vielä täysin parantunut. Olen antanut sen parantua aivan rauhassa tämän kaksi viikkoa eli en ole treenannut ollenkaan ja rasvannut sitä 50 eron edestä (3 bepanthen putkiloo). Nyt rupesinkin siis miettimään, että millos sitä sit vois ruveta taas aktiivisesti reenaamaa? Jos joku vois hieman valottaa omakohtaista kokemusta em. asiasta, eli onko kaks viikko riittävä aika vai voiko sen tatskan laatu vielä kärsiä jos alotan nyt treenaamisen?:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kun otin käteen - hauis olkapää - niin se sano että ei viikkoon rankkaa puntti treeniä...olin kyllä jo samalla viikolla treenaamassa :D

Silloin kun otin itse olkapäähän tatskan niin kysyin että koska voi treenata taas ja tatuoija sanoi että senkun menet vaikka heti salille.
Näytti vielä kuvan MM-kisoihin valmistautuvasta thai-boxerista (tjs.) joka oli juuri koristellut selkänsä aurinko-tribaalilla ja paineli suoraan kuvan oton jälkeen treenaamaan.

Ihan hyvin voit mennä jo salille, hikoiluahan siinä pitäisi välttää, mutta noin kauan kun on jo mennyt, niin ihan ok. Itse otin niskaan tatskan ja 2 päivää siitä olin penkkikisoissa ja siinä tunnetusti yläselkä hinkkaa penkkiin kivasti, hyvin pysyi tuo kuvatus silti.:)

Moro!

Hieno foorumi tämä pakkotoisto.commi. Olen jo pitemmän aikaa täällä surffaillu ja nyt viimein uskalsin rekisteröityä...

Enivei, tuli tuosta mieleen että onkohan mahdollista että jos lihas lähtisi hurjaan kasvuun, niin lihaksen päällä oleva tatska venyisi tms.? Siis jos olisi ottanut tatskaa esim. olkapäähän joskus 16-kesäisenä ruipelona ja myöhemmin olisi kasvanut ammattilaisen mittoihin(ei omakohtaista kokemusta:D)...

Originally posted by Ratu
Moro!

Hieno foorumi tämä pakkotoisto.commi. Olen jo pitemmän aikaa täällä surffaillu ja nyt viimein uskalsin rekisteröityä...

Enivei, tuli tuosta mieleen että onkohan mahdollista että jos lihas lähtisi hurjaan kasvuun, niin lihaksen päällä oleva tatska venyisi tms.? Siis jos olisi ottanut tatskaa esim. olkapäähän joskus 16-kesäisenä ruipelona ja myöhemmin olisi kasvanut ammattilaisen mittoihin(ei omakohtaista kokemusta:D)...

tatskat1
tatskat2

Lueppas nuo niin eiköhän asia selviä :)
Eli venyy mutta joka suunnassa.

:offtopic:
Mike: Hienoja photoshoppaus kuvia tuolla mikebol.com:ssa :thumbs:

oiskohan jollain antaa tietoa mistä löytyis ohjeet samanlaisten kuvien tekoon kun mikellä tossa ? :D ja mikähän mahtaa olla uusin photoshop ohjelma ?

Photoshop vaatii kyllä jonkin verran perehtymistä ennenkun tuo kuvamanipulaatio onnistuu noin hyvin kun Mikellä.
Niinkun joskus aikaisemmin sanoin,photoshop on loputon suo kun siihen alkaa perehtymään.Kivaa sillä leikkiminen kyllä on ja vain mielikuvitus asettaa rajat mitä voi tehdä.

paint shop pron käyttö(6,7,8) on kyllä tuttua mutta ois kiva saada uusia ystäviä (photoshop) tästä maailmasta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom