Tate press

Mitenkäs kyseinen liike oikeaoppisesti suoritetaan? Kuuluuko painot pitää yhdessä koko liikkeen ajan vai levitetäänkö molemmilla käsillä sivuille alhaalta asti?
Ei näe kauheasti tehtävän kyseistä liikettä salilla, mutta käsittääkseni melko hyvä liike juuri kyynärpäiden alueen vahvistamiseen!? Käyttääkö kukaan säännöllisesti tuota liikettä, jos, niin minkälaisia sarjoja/toistomääriä?

Niinkun tossa klipissäkin näkyi, yhdessä pidetään painot, mahdollisimman pitkään ainakin. Niin ja tietty tasapenkillä voi tehdä myös, niin olen itse yleensä tehnytkin. Mun mielestä sopiva toistomäärä liikkeessä on n. 10-15... Oikein raskailla painoilla vähän ikävä ranteille. Palauttavana liikkeenä myös hyvä, kun se pumppaa verta aika hyvin kyynärpäiden alueelle.

Ihan ok apuliikkeenä. Itse teen makuulteen niin, että kädet ovat noin suurin piirtein samassa asennossa, missä kuolinkohtani sijaitsee penkissä. Tästä sitten punnerrus niin, että käsipainot erkanevat mahdollisimman ylhäällä. Liike ottaa ojentajien alaosaan oikein tehtynä.

Äiti just vaihtamassa jotain kukkavesiä tuossa ja mä alan katsomaan tuota äänet tietty tapissa. Pojat perr..

Ja mäku ajattelin että heittääkö nuo neutraalit sun muut tuossa ylhäällä jotain kaksmielistä juttua kun tommonen video kuitenkin.. :lol2:

heheheh :D
tate press hieman muuttunut viime näkemästä :hyper:
Silti tuntuu neutraalin kommentti sopivan tähänkin videoon :lol2:
neutraali sanoi:
Aika onneton liike mielestäni, itse tein tuota tuossa asennossa ja myös melkein pystyssä.

SuBi sanoi:
heheheh :D
tate press hieman muuttunut viime näkemästä :hyper:
Silti tuntuu neutraalin kommentti sopivan tähänkin videoon :lol2:
Joo mun kommentit on niin neutraaleja että ne sopii paikkaan kuin paikkaan;)

on vähän :offtopic: mutta kysyn silti toimiiko tatepress "jumppaavana" liikkeenä kyynärpään alueelle koska mulla on alkanu kyykyn jälkeen särkeä käsiä kyynärpäästä ranteeseen asti aivan helvetisti niin että olen joutunut jättämään nopeuspenkit väliin koska särky sarjojen aikana on aivan sietämätön!?!?

LeO--- sanoi:
on vähän :offtopic: mutta kysyn silti toimiiko tatepress "jumppaavana" liikkeenä kyynärpään alueelle koska mulla on alkanu kyykyn jälkeen särkeä käsiä kyynärpäästä ranteeseen asti aivan helvetisti niin että olen joutunut jättämään nopeuspenkit väliin koska särky sarjojen aikana on aivan sietämätön!?!?

Kyykky aiheuttaa monilla hermosärkyjä kyynärpään alueelle. Kannattaa vaihtaa käsien leveys kyykyssä mahdollisimman leveäksi, ja jumppailla käsiä mm. vasarakäännöillä, ne tuntuis auttavan.

Onneksi ei kajarit ollu täysillä. Joku tehny oivat källit taas.

Että voi syyttää minua, joku on tehny källit tuola WSB:n sivulla

Back
Ylös Bottom