Tasapaino futikseen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli 15v jalkapalloilija tässä. Itse haluaisin kuulla erilaisia harjoitteita, (lajikohtaisia?) tasapainon parantamiseen.
Eli taklaus- ja 1vs1 tilanteisiin tarvis lisää tasapainoa. Jos jollain paljon tietoutta asian tiimoilta, niin voisi kenties laittaa oikeaa ohjelmaakin?
Kiitoksia vastanneille.

Luulisi että täällä olisi jenkkifutareita, lätkänpelaajia ja kaikenmaailma joukkueurheilijoita. Miten esim. lätkänpelaajat ja jenkkifutarit treenaa tasapainoaan.
Anyone knows?

moi jäböödi,tasapainon kehittämiseen ehkä oivallisin väline on tasapaino lauta.Vaikeusasteita voit lisätä helposti esim.menemällä yhden jalan kyykkyyn.Tai voit pyytää kaveria heittelee sulle palloa jonka palautat takaisin kaverillesi käyttäen sisäsyrjää,ulkosyrjää,nilkkaa.Sitten kun tämäkin tuntuu jo liian helpolta voit yrittää tehdä samaa jalkapallon päällä,ei niin helppoa enään.milläs sarjatasolla pelaat? :)

Tasapaino lauta on tosiaan hyvä.
Varsinaista tasapainoa tämä ei ole. Mutta vahvuus ja pystyssä pysymynen on monen asian summa.
Suosittelisin sinua harjoitelemaan kaikkea, nopeuteen, cordinaatioon, agilityyn ja tasapainoon liittyviä asioita yhdessä.
Tällä tavoin olen itse tehnyt ja ero on parin treenipäivän jälkeen huomattava.
On tärkeää että jalat toimivat nopeasti, että kerkäet laittaa jalan tueksi, jottet kaatuisi.
Tai että pystyt itse, ratkaisevalla hetkellä polkaisemaan vauhtia taklataksesi toista.
Kuten sanoin vahvasuorittaminen vaatii kaikkea. Tehe töitä punteilla sekä askeltikkailla, aijoilla, tasapainolaudalla..
Keskivartalo on tärkeässä osassa.

tässä seku linkki
http://www.youtube.com/watch?v=5EAEhcwdYVY&feature=related

Etsi lisää videoita youtubesta. Tube on täynnä videoita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom