Tarvittavat lisävitamiinit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloitettu Aloitettu
Sanokaahaan tyypit, etta eikos urheilijoilla ole vaarana myos eri B-vitamiinien puutos?

Itse olen ottanut multivitamiinin, kalaoljyt, seka C- ja B-vitamiinit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite vedän Twinläp daily onen ja 1000 mg c-vit, 700 mg magnesium ja kalaöljyt päivittäin, mitä nyt kusi välillä tuntuu olevan Mountain Dewin väristä :joulu1:

Originally posted by nevahood
minkähän puutetta (jos p*llua ei lasketa mukaan) on kun tulee verta nenästä melkein joka aamu?

ei pitäisi olla verenpaineista kun 120 ylä ja 60 ala muistaakseni.

Raudan puutos tai allergia. Mä kävin sen takia jopa lekurissa ja multa ei edes testattu mitään hemoglobiineja, vaan otettiin vaan sellanen tosi inhottava näyte nenästä. Ja siitä se vika selvisikin -allergia.

Originally posted by Dobermann
En voi kyllä uskoa, että pöly sen aiheutti...

No jos nenä on joka aamu niin tukossa, että tuntuu siltä, että sinne olisi parkkeerattu paria pasia, niin siinä kyllä limakalvot saa kyytiä aamun ensimmäisen niiston yhteydessä.

Originally posted by nevahood
minkähän puutetta (jos p*llua ei lasketa mukaan) on kun tulee verta nenästä melkein joka aamu?

ei pitäisi olla verenpaineista kun 120 ylä ja 60 ala muistaakseni.

se johtuu varmaan kuivasta ilmasta. mä ostin jotain a-vitamiini tippoja ja niitä tiputtelin nenään niin loppu veren vuoto. voithan lääkärille mennä niin ne ehkä polttaa sen suonen kiinni mikä vuotaa koko ajan.

mä otan 1000mg C vitamiinia aamuisin ja saman verran illalla

plus yksi tabu palautus juoman kanssa ei tuu C vitskun puute

Originally posted by mievain
C-vitamiini tosiaan värjää virtsan hieman normaalia tummemmaksi. Itselläni virtsa muuttuu keltaisenvihreäksi liian suuren annostuksen myötä. 300 mg kerralla kuulostaa aika rajulta määrältä. Puolet tuosta pois, niin uskoisin, mutta että 300...

itse vedän n 1-2 c vitsku tablettia päivässä annostus:500mg laaki..:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom