jääkö minulla 200kg kisapenkki vaan haaveeksi, olen tehnyt pitemmän aikaa kisapenkkiä vääränlaisella/rajoittuneella liikeradalla, ja nytten kun vähän muuttanut tekniikkaa niin tehdessä nopeuspenkkiä vastuskuminauhalla, aloin tyhmyyksissäni puskemaan tankoa ylös liian aikaisin kun painot vielä laskeutuivat kohti rintakehää, tuli voimakas vihlaisu toiseen olkapäähän ja siitä lähtien on juilinut levossa ja nukkuesssa vaihtelevasti, sitten menin yksityiselle kuvauttamaan olkapään nopeasti ja tässä on muutamia lauseita diagnoosista, ja en tiedä mitä tarkoittavat. onko kenelläkään ollut tämmöisiä vaivoja ja osaatteko sanoa joudunko lopettamaan kokonaan saliharrastuksen?
-– Supraspinatusjänteen pinnassa kalkkikertymää, ei kuitenkaan ödeemimuutoksia.
-– Infraspinatus ja subscapularisjänteet ovat tavalliset. Subdeltoideabursassa ei todeta effuusiota. Glenohumeraalinivelessä on glenon etuosissa noin 1 x 2 cm matkalla voimakasta ruston ohenemaa
- Etulabrum on muodoltaan tylppä joka voi liittyä kontuusioon. Bikepsin pitkänpäänjänne on tavallinen. AC nivelessä ei todeta aktuellia.
-– Glenohumeraalinivelessä on glenon rustossa voimakasta ohenemaa ja subcoracoideusrekessissä kaksi irtokappaletta
+ lisäyksenä että voiko kyseessä olla joku vanha urheiluvamma kun noin 4-5v sitten ulkomailla nostaessani rusahti kiertäjäkalvosin kunnolla ja olin monia kuukausia treenaamatta kivun takia. nuorena en tajunnut tutkituttaa ja hoitaa sitä vammaa.
kiitoksia vastauksista
-– Supraspinatusjänteen pinnassa kalkkikertymää, ei kuitenkaan ödeemimuutoksia.
-– Infraspinatus ja subscapularisjänteet ovat tavalliset. Subdeltoideabursassa ei todeta effuusiota. Glenohumeraalinivelessä on glenon etuosissa noin 1 x 2 cm matkalla voimakasta ruston ohenemaa
- Etulabrum on muodoltaan tylppä joka voi liittyä kontuusioon. Bikepsin pitkänpäänjänne on tavallinen. AC nivelessä ei todeta aktuellia.
-– Glenohumeraalinivelessä on glenon rustossa voimakasta ohenemaa ja subcoracoideusrekessissä kaksi irtokappaletta
+ lisäyksenä että voiko kyseessä olla joku vanha urheiluvamma kun noin 4-5v sitten ulkomailla nostaessani rusahti kiertäjäkalvosin kunnolla ja olin monia kuukausia treenaamatta kivun takia. nuorena en tajunnut tutkituttaa ja hoitaa sitä vammaa.
kiitoksia vastauksista