Originally posted by Hippa
Kerroin kaverilleni noi jutut eikä se oikein usko mua.
Sanoin hänelle, että toki voi tehdä mitä haluaa ja niin aikookin tehdä. Sanoi, ettei voi menettää mitään.
Enpä voi muuta kuin toivottaa vaan ystävällesi onnea valitsemallaan tiellä. Metsään menee, siitä olen aivan varma. pienet lihat pois vaan ja kulutus pieneksi. :curs:
Sääliksi vaan käy, kun hän kuukauden päästä toteaa, että makkarat ovat tulleet takaisin. Toisaalta kyllä ystäväsi on melkoinen , kun ei usko ohjeita joita antaa kaltaisesi ihminen, joka ravinnon päälle jotain ymmärtää ja on vielä vamis hieman avittamaan. Minä olen lopenkyllästynyt antamaan laihdutusohjeita, koska niitä ei kuitenkaan noudateta. 'hiilihydraatit ei lihota ja rasvoja ei saa syödä ollenkaan', joopa joo.
Eipä taida olla ainoa Suomessa, joka saman virheen tekee. Heitä on varmaan yli satatuhatta viisasta laihduttajaa ;).
edit: Niin ja mulla on hieman eri näppituntuma tuohon aineenvaihdunnan hidastumiseen.. Kyllä se säästöliekille siirtyminen tapahtuu mun mielestä nopeammin kuin kahdessa viikossa. Varsinkin jos kalorit pistetään yht'äkkiä minimiin. Tämä siis vain omista vanhoista kokemuksista oleva mutu, jota en ole mistään tarkistanut