olen 22 vuotias. aloitin treenaamisen 15 vuotiaana, mutta 17 vuotiaana homma jäi alkoholin, tupakan, kannabiksen sekä muiden päihteiden takia. pääsin yksitellen pikkuhiljaa näistä kaikista eroon ja olen ollut kuivilla kannabiksesta 1,5 vuotta, alkoholista yli puoli vuotta ja tupakan sain lopetettua 4 kuukautta sitten. olen säännöllisesti treenannut yli puoli vuotta sallilla 3 kertaa viikossa. olen 170 pitkä ja puoli vuotta sitten painoin 64 kiloa, mutta nyt treenaamisen ja kunnon ruuan ansiosta olen saanut painoni nousemaan tasan 70 kiloon. mikä olisi minun pituiselle sopiva paino, jos haluaa paljon lihasmassaa? tällä hetkellä käytän kreatiinia dextron kanssa 5 viikkoa ja pidän sitten saman verran paussia, niinkuin ohjeissa sanotaan. yritän syödä mahdollisimman monta kertaa päivässä ja liha sekä maitotuotteita. välillä ostan mass2 pussin. kun se loppuu pidän paussia ja ostan taas noin kuukauden päästä uuden. tarkoitukseni olisi saada itseni tosi rotevaan kuntoon. pieni rasvakerros ei haittaa. jos liikaa alkaa rasvaa tulemaan, niin sitten pidän pienen dietin.
salilla ollessa teen yleensä 4 kertaa 8-12 toistoa (monipuolisesti ylä ja alavartaloa). eikö tämä ole se paras tapa hankkia lihasmassaa. salilla ollessa välillä tulee tosi huono olo ja alkaa huimaamaan. johtuuko tämä liiallisesta rääkistä vai jostakin ravinnon tai vitamiinin puutoksesta. syön magnesumia mutta en mitään vitamiini pillereitä, sillä yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti.
pystyisikö joku autamaan näissä asioissa. ja antamaan ohjeita tai vinkkejä esim. treeni kalenteri, kuinka monta toistoa ja niin edelleen, että saisi mahdollisimman paljon lihaa luiden ympärille. kiitos etukäteen.
salilla ollessa teen yleensä 4 kertaa 8-12 toistoa (monipuolisesti ylä ja alavartaloa). eikö tämä ole se paras tapa hankkia lihasmassaa. salilla ollessa välillä tulee tosi huono olo ja alkaa huimaamaan. johtuuko tämä liiallisesta rääkistä vai jostakin ravinnon tai vitamiinin puutoksesta. syön magnesumia mutta en mitään vitamiini pillereitä, sillä yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti.
pystyisikö joku autamaan näissä asioissa. ja antamaan ohjeita tai vinkkejä esim. treeni kalenteri, kuinka monta toistoa ja niin edelleen, että saisi mahdollisimman paljon lihaa luiden ympärille. kiitos etukäteen.