Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

am1s sanoi:olis sellasta kysyttävää että kuinka usein kannattais vaihtaa treeniohjelmaa ja mitä siinä vaihtais,vaihtaisko liikkeitä,toistoja,sarjoja vai niitä kaikkia tarvis vähä tietoa ku olen tehny nyt saamaa ohjelmaa 3kk ja alkaa vähä tökkiä
. Eli jos teet esim. 4-jakoa lihasryhmät läpi kerran viikossa ja vaihdat sen 3krt lihasryhmät läpi viikossa,nii sarjamäärä pysyy samana,eikä kolminkertaistu :wanha: 
am1s sanoi:olis sellasta kysyttävää että kuinka usein kannattais vaihtaa treeniohjelmaa ja mitä siinä vaihtais,vaihtaisko liikkeitä,toistoja,sarjoja vai niitä kaikkia tarvis vähä tietoa ku olen tehny nyt saamaa ohjelmaa 3kk ja alkaa vähä tökkiä
Timba79 sanoi:Nyt kun on alkanut tökkiä, on syytä hakea jotain vaihtelua. Ei välttämättä koko ohjelmaa uusiksi, mutta voit muuttaa sarjapituuksia, liikkeitä, järjestyksiä yms.
Eli noudatan omaa "perusohjelmaani", mutta silloin tällöin korvaan jotkut liikkeet sellaisilla, jotka sillä treenikerralla tuntuvat mielekkäämmiltä.training_day sanoi:Aivan, itse olen viime aikoina tehnyt niin, että vaihtelen jonkin verran toistojen määriä ja sen lisäksi vaihtelen liikkeitä, en välttämättä joka treenikerralla, mutta vähän niinkuin fiiliksen mukaanEli noudatan omaa "perusohjelmaani", mutta silloin tällöin korvaan jotkut liikkeet sellaisilla, jotka sillä treenikerralla tuntuvat mielekkäämmiltä.