Venidos Liittynyt 6.12.2008 Viestejä 369 6.4.2009 #1 sain just malliltaa tälläsen näytön: Acer AL2206 enkä löydä ajureita mistää :( voisko joku joka tietää vähä paremmin mistä ettiä ni linkittää ajurit mulle
sain just malliltaa tälläsen näytön: Acer AL2206 enkä löydä ajureita mistää :( voisko joku joka tietää vähä paremmin mistä ettiä ni linkittää ajurit mulle
vilpertt Liittynyt 23.10.2005 Viestejä 1 327 6.4.2009 #2 et tarvitse ajureita näyttöön, korkeintaan tarvitsee vaihtaa resoluutio ja virkistystaajuus oikeaksi jos näyttis ei osaa sitä itse vaihtaa
et tarvitse ajureita näyttöön, korkeintaan tarvitsee vaihtaa resoluutio ja virkistystaajuus oikeaksi jos näyttis ei osaa sitä itse vaihtaa
Kotipohja VIP Liittynyt 15.5.2008 Viestejä 7 685 6.4.2009 #3 Tahi lataat ite näytönohjaimeen sen kotisivuilta uudet ajurit... Tuskin kyllä tuohon ongelmaan auttaa mutta onpahan ajan tasalla paremmin.
Tahi lataat ite näytönohjaimeen sen kotisivuilta uudet ajurit... Tuskin kyllä tuohon ongelmaan auttaa mutta onpahan ajan tasalla paremmin.
eLm0h Liittynyt 25.2.2006 Viestejä 416 Ikä 34 14.4.2009 #4 Iteltä löytyy AL2216W Aceri. Siis eihän näihin näyttöihin käsittääkseni nykyään tarvii enää omia ajureita, tai jos löytyy niin niil saa jotain hieno säätöjä tehtyä jollain softalla. Et tarvii muuta kun näytönohjaimen uusimmat ajurit ja that's it..
Iteltä löytyy AL2216W Aceri. Siis eihän näihin näyttöihin käsittääkseni nykyään tarvii enää omia ajureita, tai jos löytyy niin niil saa jotain hieno säätöjä tehtyä jollain softalla. Et tarvii muuta kun näytönohjaimen uusimmat ajurit ja that's it..