Taru Pakkotoiston Herruudesta sivut 1-31

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan mainio jatko-osa, vaikka varsinainen pelastusretki ei juuri edennytkään. Odotettua aikaisemmin saatu jatko-osa valmiiksi, mutta hyvä vaan.

Pitää aina itse katsoa kahteen otteeseen kun en lue tekstejä koskaan ekalla roundilla. Ihailen vain taidetta! Musat oli rock rock, mutta ykkösen on silti parempi ;)

Dude, that kicks ass! Toimii yhtä hyvin kuin South Park. Eli vähän hävettää kun aikuinen äijä kikattaa koneen äärellä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä etenee vähän LOTR kirjan hengessä... Aluksi hierotaan ja pohjustetaan ja homma alkaa rullaamaan pikku hiljaa yhä kovemmin. Hyvää materiaalia.

Hienoa, edelleen:rock:

Jos kehitysideoita saa edelleen esittää, niin eikös tällaisissa soturitarinoissa aina tiukan paikan tullen hakeuduta Suuren ja mahtavan tietäjän puheille. Ja kuka olisikaan sen gurumpi jäbä kuin jto. Tai sitten se on jo valmiiksi matkassa oleva änkkäri, joka tietää kaikesta kaiken:D

Hienoa grafiikkaa ja hulvatonta settiä taas. Inkivääri näytti erittäin hyvältä siellä tyrmässä juuri ennen sitä spinal beat-downia. :kuola: Backlanderin sukunimestä(?) oli "vahingossa" vääntynyt "takamailta" ja "takamaille". :D

Meininkimies sanoi:
Thomas Backlander siis onko tolla jutulla jotain perää, koettiko Takamaa jotenkin saada Pakkotoisto.comin haltuunsa vai tä
Nää on hauskoja. :hyper: Meininkimies lukee Pakkotoiston histuurian ja tietää sitten vähän enemmän. :)

Just katselin kakkososan ja huutonaurua koko ajan! Aivan mahtavaa kamaa.

Kohta alkaa Tampereella Filmifestivaalit, ja lyön vaikka vetoa että niissä ylpeänä esitetään paljon huonompaa kamaa kuin nämä. (Täytyypä muuten muistaa poiketa Filkkareilla.)

Änkkärin ilmeet olivat aivan ylimaallisia.

Ja jos mä oikein tulkitsin, niin mulle oli piirretty leveämmät hartiat kuin Rinkulle, mikä on tietenkin aivan oikein.

Tuskin maltan odottaa seuraavaa jaksoa, kun syvyyksistä nousee Ilmestyskirjan Peto. :D

Hienoa että Mika jaksaa tehdä tälläisiäkin projekteja vapaa-ajallaan vaikka kohta on kisatkin edessä. Silmät ristissä tuli katsottua toistakin osaa. Kolmatta odotellessa :thumbs:

Kiitos teille ystävät kaikista kommenteista! Tämähän kaikki on siis suurta läppää ja hulvatonta huumoria, eikä ketään säästellä

Eihän ketään tietystikään haittaa jos satun nappaamaan nimimerkin johonkin karaktääriin, olisi se sitten vaikka vessassa istuva sivullinen hesarin kanssa, joka melkein aina sattuu olemaan juuri siinä vessassa kun tapahtuu kamalia? (on muuten kaikissa elokuvissa tämä kliseinen tilanne)

Laadusta vielä, ymmärrättehän ystävät että tuo juutuubi huonontaa kuvanlaatua melkoisesti pätkän ollessa suht pitkä? (upin sen terävällä kuvalla sinne)En pysty vaikuttamaan asiaan millään muotoa. Mutta tosiaankin kun siellä joku ystävällisesti ohjeistikin, kannattaa suurentaa koko ruuduksi, vaikka kuvanlaatu onkin vielä heikompi, näkee ne tekstit ehkä hieman paremmin.

Saattaapi ladata hittaammilla sellaisen minuutin.

Pientä morffausta:

isollaresollasmall2.gif

http://www.saunalahti.fi/~juknyys/mina/newest.html

En tiedä oletko Bisley maininnut jossain aiemmin, mutta luetko yhtään/paljonkin fantasiakirjallisuutta? Jos oikein muistan, olin uusimmasta TPH:sta havaitsevani viittausta Salvatoren Musta Haltia-sarjaan.:) Pakko ihan mielenkiinnosta udella, itse on varsinkin nuorempana tullut ahkeraan koluttua läpi Tolkienit, Howardin Conanit, Dragonlancet, Eddingsit ynnä muut. Ja nykyisin, kun on tullut pitkästä aikaa palattua proosan pariin George R.R. Martinin kirjoittaman, ehkä maailman parhaan fantasiasarjan myötä...

Ainiin. Kiitos kovasti vaivannäöstäsi TPH:n ja blogin sekä Road To GP:n
johdosta, niistä saa usein motivaatiota, ja eritoten hauskaa ajankulua tympeisiin hetkiin. :thumbs:
Tsemppiä dieetille ja tuleviin kisoihin!

En tiedä oletko Bisley maininnut jossain aiemmin, mutta luetko yhtään/paljonkin fantasiakirjallisuutta? Jos oikein muistan, olin uusimmasta TPH:sta havaitsevani viittausta Salvatoren Musta Haltia-sarjaan.:) Pakko ihan mielenkiinnosta udella, itse on varsinkin nuorempana tullut ahkeraan koluttua läpi Tolkienit, Howardin Conanit, Dragonlancet, Eddingsit ynnä muut. Ja nykyisin, kun on tullut pitkästä aikaa palattua proosan pariin George R.R. Martinin kirjoittaman, ehkä maailman parhaan fantasiasarjan myötä...

Ainiin. Kiitos kovasti vaivannäöstäsi TPH:n ja blogin sekä Road To GP:n
johdosta, niistä saa usein motivaatiota, ja eritoten hauskaa ajankulua tympeisiin hetkiin. :thumbs:
Tsemppiä dieetille ja tuleviin kisoihin!

Kiitos kysymyksestä. Nyt täytyy sanoa, etten juuri ole lukenut kyseisiä teoksia. Toki tolkienin tuotantoa olen lukenut lotr ja silmarillionin. Conanitkin olen lukenut vain kuvitettuina lasten versioina, heh.

Yritetään pitää lippu korkealla ja jaksaa päivittää blogiakin.. se vähän laahaa jäljessä, kun on väsy koko ajan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom