Taru Pakkotoiston Herruudesta sivut 1-31

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo. Jotain ongelmia Youtubessa tai jossain..

Nyt onnistuin näkemään koko videon. Ensin puhdistin Ccleanerilla kaikki väliaikaistiedostot jne. Kokeilin uudestaan firefoxilla mutta sama ongelma että poikkasi heti alkuun. Sitten kokeilin IE:llä huvikseen. Sillä video ei tiltannut kokonaan vaan ilmaantui normaalia pykimistä, ja sen pysyi jättämään taustalle lataamaan (äänet nollissa). Kun se oli kokonaan ladannut, niin sen pysyi katsomaan putkeen.

Laitoin nyt tuommosen selostuksen kun aika kauan tuota videota kokeilin päivänmittaan firefoxilla ja operalla tuloksetta.

By the way, hauska pätkä :)

Minulle kuvat ovat tuttua vuosien varrelta, mutta itse fiilistelen noita Ejay-musakkeja :D Tulee mieleen ihan joku Amiga 500:n peli menneiltä vuosilta tai Space Rangers 2 pelin musiikit ;) Kunnon Jeremy Soule ;)

En onnistunu vielä lataamaan kuin muutaman sekunnin alkua, mutta mulle tuosta alun musiikista tulee mieleen Heilat Kesäyössä leffa. Tai kaverit kerto. Itse en toki ole moista siveettömyyttä katsellut. :D

Hyvää musaa oli tuossa videossa, jos tarvii musiikeissa apua ni jeesaan mielelläni, tehny 10vuotta koneella musaa. Yllättävän hauska video loppupeleissä oli kyllä :)

:worship: Siinäpä se...toiset osaa.....:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bodaajast sais kyl hyvän kätyrin Backlanderille.
Ja jos Bodaaja johonki jaksoon tulee ni muista piirtää isot kädet,ku sil on ne nii paljo edel muuta kroppaa.;)

Käsittömättömän hauska! Voi että repeilin! Mahtava tuotos sinulta Bisley!:hyper: :worship:

Lisää noita!!!:thumbs:

http://vixy.net/
Tuolla voi ainakin tallentaa youtuben videot omalle koneelle, jos ei muuten onnistu katsominen. Pistää vaan youtuben sivun osoitteen tolla sivulla olevaan kenttään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom