tarrafirmoja?

elikkä onko kellään tietoa yrityksistä jotka tekevät edullisesti tarroja myös yksityisille,kun sivuilla joilla olen yrittänyt teettää tarroja vaaditaan yrityksen tunnuksia ja tilaaminen ei ole onnistunut vaikka olen luvannut vaikka maksaa kasan etukäteen. perseestä.. noin 2000 tarraa tarvitsisin,riippuen tietenkin kpl/hinnasta..:) kiitos jo etukäteen..:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iso-erno sanoi:
elikkä onko kellään tietoa yrityksistä jotka tekevät edullisesti tarroja myös yksityisille,kun sivuilla joilla olen yrittänyt teettää tarroja vaaditaan yrityksen tunnuksia ja tilaaminen ei ole onnistunut vaikka olen luvannut vaikka maksaa kasan etukäteen. perseestä.. noin 2000 tarraa tarvitsisin,riippuen tietenkin kpl/hinnasta..:) kiitos jo etukäteen..:worship:

Missä päin maailmaa tarrafirman olisi oltava? Tarvitko muovitarroja vai paperi?

Ponipeikko sanoi:
Ootko kokeillut esim. täältä
http://www.rustung.fi/ ?

Tuolla olikin näköjään aika suppea valikoima yksityispuolella.

Me ollaan meidän seuralle teetetty joskus tarroja myös paikallisessa painotalossa, eikä sekään nyt ihan kauhean hintaiseksi tullut. Tuo 2000 kpl saattaa tosin olla vähän pieni määrä painotalossa painettavaksi.

kas-vain sanoi:
www.kalvokunkku.fi espoossa. Tekee ikkunatummennusten lisäksi tarroja. Soita 040-7007070 Jukka ja kysy tarjousta.:)

Oletko varma että tekee nimenomaan painettuja tarroja, eikä vain leikkaa yksittäiskappaleita rullasta eli ns. ikkunateippauksia?

Voi olla aika hikisiä tarroja jaettavaksi jos 2000kpl leikkaa leikkurilla rullista, varsinkin jos tarrojen olisi tarkoitus olla monivärisiä.

Joka ikinen painotalo tekee tarroja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom