Tarja Halosen epäviralliset kotisivut

Dippi sanoi:
Silloin annoin äänen Tarjalle ihan piruuttaani. Nyt en paljon välitä kumpi voittaa, mutta tällaisella "taustatuella" ei ääni kyllä Niinistölle mene.

Taustatuella? Ihan kuin Niinistön porukka olisi tuon sivun tehnyt. Jos minä tekisin Niinistöstä vastaavan niin silloinko leimattaisiin kaikki Halosen kannattajat idiooteiksi?

Eipä mitään onhan tuolla sivuilla asiatekstiäkin provojen välissä.

Laffer sanoi:
Taustatuella? Ihan kuin Niinistön porukka olisi tuon sivun tehnyt. Jos minä tekisin Niinistöstä vastaavan niin silloinko leimattaisiin kaikki Halosen kannattajat idiooteiksi?

Eipä mitään onhan tuolla sivuilla asiatekstiäkin provojen välissä.

Nimen omaan. Mutta jos asia on niin kuin jotkut täällä väittävät, että tämä toimii Niinistöä vastaan, niin olisivatko Halosen taustajoukut tehneet sivun!! Tämän täyttää jo saliiton tunnusmerkit. No sivut nyt ovat mitkä ovat ja tokkopa keneenkään vaikuttavat ja voivat olla ihan kenen tahansa yksittäisen sitoutumattoman henkilön tekemät. Itseäni nauratti lähinnä se vaalijuliste.

Mikä noissa sivustoissa nyt oli itkemisen arvoista? Mun mielestä enimmäkseen ihan asiaa. Minkä ihmeen takia Tarja ansaitsee jonkin silkkihansikaskohtelun? Kyllä noista nyt on vielä rienaus kaukana. Halosen kannattajat tuntuu olevan hiukan herkkänahkaisia.

Ei sattus oleen Niinistöstä samanlaista a-pisteen pätkää kellään kuin Halosesta? Itellä ehti mennä töllössä ohi, ja näin toisella kierroksella ois kiva nähä molemmista videot.

Säälittävää että pitää sortua tuollaiseen paskan heittoon..ei tuolla tavalla voiteta kuin vähä-älyisten sympatiat.

Niin meinasi unohtua ! Minä äänestän Sauli Niinistöä.

jarivaha sanoi:
Nimen omaan. Mutta jos asia on niin kuin jotkut täällä väittävät, että tämä toimii Niinistöä vastaan, niin olisivatko Halosen taustajoukut tehneet sivun!! Tämän täyttää jo saliiton tunnusmerkit.

You_win_the_prize.jpg

Back
Ylös Bottom