Nyt kun tämä salikausi on aloitettu uudella motivaatiolla niin kaipaisin teidän apua mun treeniohjelman luomisessa. Oon aika aloittelija bodauksesa vaikka oonkin käyny satunnaisesti 5 vuotta salilla joten siks tämä on aloittelijoiden osiolla. Kirjoitin edellisen aiheen vähän aikaa sitten jossa valittelin heikkoja hoikkia jalkoja joten olis hyvä jos tulis harjoitusta reisille pari kertaa viikossa.
Salilla käyn 3 kertaa viikosa ja yleensä lisään 4:ännen kerran jos on paljon jäänyt tekemättä viikolla. Nyt kaipaisin sellaista ohjelmaa joka todella tuntuu ja jossa kehitys lähtisi ryminällä nousuun. Tämän takia otsikko on tappava treeniohjelma :D Mutta jeesatkaapas kun itsellä ei oo minkäänlaista kokemusta treeniohjelmista ja syvästi kiitäs jos joku vaivautuu opastamaan!
Salilla käyn 3 kertaa viikosa ja yleensä lisään 4:ännen kerran jos on paljon jäänyt tekemättä viikolla. Nyt kaipaisin sellaista ohjelmaa joka todella tuntuu ja jossa kehitys lähtisi ryminällä nousuun. Tämän takia otsikko on tappava treeniohjelma :D Mutta jeesatkaapas kun itsellä ei oo minkäänlaista kokemusta treeniohjelmista ja syvästi kiitäs jos joku vaivautuu opastamaan!
Pitäiskö tohon lisätä joku pohjeliike ja ranskalainen punnerrus?
Kyykyisä oon menettäny voimaa ihan helvetisti. Hyvä kun pikkupainot sain tankoon ja niskan taakse. Sit polvet naksu ja teki viimeisiään :( Noh pohjasta on aina hyvä ponnistaa mutta on kyllä älyttömän tappava reeniohjelma! Toivottavasti saan nuo jalat kuntoon ja sen verran voimaa että menis niitä leukoja 5 toistoakaan myötäotteella...