Tapahtui Turussa eräänä kesäpäivänä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Ties monta asiakasta vuorossa tulee, niin ei tarvi jokaisen kanssa itse palvelijan aloittaa mitään smalltalkia, mut huokailu ja muu vähän pistää miettimään et ootkohan vähän väärässä paikassa. .

Ei sieltä kassalta varmaan pääse lähteen kotiin jos sattuu olemaan huono päivä ja vituttaa. Sillon ku mua oikeesti vituttaa niin en mä kyllä pysty vetää mitään tekohymyä ja heittämään läppää.. Ihmisiä ne siellä ne kassaneiditkin on. Eikä sitä tiedä vaikka 5 minsaa sitten ois joku vatipää asiakas pilannut kassatädin päivän jollain pelleilyllä.

Toki on näitäkin jotka päivästä toiseen naama norsunvitulla istuvat hakkaamassa numeroita kassakoneeseen. Mutta pitää niidenkin se leipä jostain ansaita...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tuo kaveri ei ole kusipää, niin en tiedä sanan kusipää määritelmää. En siis usko, että miehen kusipääksi kutsuminen voi olla mitenkään rangaistavaa.

Hra Kusipää ehkä sitten virallisemmissa tilanteissa.
Offtopiccina voisin mainita, että lakituvassa on muistaakseni joskus ratkottu ko. ilmaisun loukkaavuutta ja jos henkilö sanoo kusipääksi, niin sakkoja rapsahtaa mutta jos ilmaisee henkilön käyttäytyvän kuin kusipää niin tuomiota ei tule. Toisaalta apulaiskaupunginjohtaja on julkisuudenhenkilö, että sitä voinee haukkua vähän vapaammin ;)
 
Ravintoloitsija kertoi, että tiski oli kiinni koska paikka aukeaa klo 11 ja sitä ennen ei myydä, ja tarjoilija kertoo, ettei tarjoilllut kaverille koska kello ei ollut vielä yhdeksää?
 
Erittäin viihdyttävä ketju. (Siis tuota vaimonhakkausta lukuunottamatta). Herra apulaiskaupunginjohtaja näyttää vielä juurikin öykkäri-ekonomin prototyypiltä.... Jurrissa varmasti mitä hellyttävin ja mukavin ihminen.

10 sentin tipistä totaalinen repeäminen. Herra varmaan luuli olevansa maailman suurin hyväntekijä, kun tälläinen murunen tipahti herran pöydältä köyhälle torikauppiaalle.
 
Ravintoloitsija kertoi, että tiski oli kiinni koska paikka aukeaa klo 11 ja sitä ennen ei myydä, ja tarjoilija kertoo, ettei tarjoilllut kaverille koska kello ei ollut vielä yhdeksää?

Olisko niin että ruoka/lounas alkaa klo 11 ja alkoholi ja muu tarjoilu klo9.

Ei sieltä kassalta varmaan pääse lähteen kotiin jos sattuu olemaan huono päivä ja vituttaa. Sillon ku mua oikeesti vituttaa niin en mä kyllä pysty vetää mitään tekohymyä ja heittämään läppää.. Ihmisiä ne siellä ne kassaneiditkin on. Eikä sitä tiedä vaikka 5 minsaa sitten ois joku vatipää asiakas pilannut kassatädin päivän jollain pelleilyllä.

Juuri näin ja tuossa Alyssa mainitsi että
enemmän naama norsunvitulla oleviin asiakkaihin kuin mitä vapaa-ajalla samanlaisiin asiakaspalvelijoihin. Suomalaiset ovat ravintola-asiakkaina epäkohteliaita, tärkeileviä ja nyrpeitä.
Ja voin hyvin allekirjoittaa tuon ihan tässä sellaisella parin päivän omalla tilastoinilla.
 
Se ihmetyttää, että kyseinen idiotti oli saanut lehtititietojen mukaan huomautuksia kaupungin luottokortin väärinkäytöstä ja sai vielä jatkaa virassaan. Ykistyisellä puolella tuollaisesta erotetaan ilman mitään irtisanomisaikoja. Muutenkin on tehnyt "sisäpiirilähteiden" mukaan paljon väärinkäytöksiä, mutta jostain syytä ei ole nostettu esille aiemmin on vain odotettu isompaa syytä millä voi erotttaa. Ei näköjään virkamiesten erottaminen ole helppoa.
 
Täälläkin olisi monella syytä katsoa peiliin, jos kokee jatkuvasti saavansa paskaa palvelua, tai kokee kaikkien asiakkaiden olevan perseestä. Monella tuntuu olevan todella selvä asenne millä tilanteisiin mennään. "Ravintoloissa asiakkaat on perseetä" jne. Jos tollanen ajatus pyörii tarjoilijalla kokoajan takaraivossa, niin kyllä se asiakas sen aistii ja onkin sitten perseetä. Sama toimii tietenkin toiseen suuntaan, eli jos asiakkaana olettaa jo etukäteen saavansa paskaa palvelua, niin kyllä se asiakaspalvelija sen huomaa.

Itse toimin asiakaspalveluammatissa ja poikkeuksetta asiakkaat on ihan mukavia tavallisia ihmisiä. Kyllä mä saan poikkeuksetta ihan mukiin menevää palvelua paikasta kun paikasta.
 
Hirvilammi pidätettiin virastaan helmikuussa 2010. Syynä oli luottamuspula. Hänet oli tuomittu sakkoihin vaimonsa pahoinpitelystä, ja kaupungin mukaan hän oli ollut myös päihtyneenä töissä.

Korkein hallinto-oikeus totesi viime joulukuussa, että virastapidätys oli laiton.

Kaupunki joutui maksamaan Hirvilammelle 80 000 euron korvaukset.
http://www.hs.fi/kotimaa/Turun+kaupu...a1305550066214

Ironisinta jutussa on jutun loppuosa. Kaveri hummaa kaupungin luottokortilla ja perseilee, kaupunki antaa potkut ja joutuu maksamaan 80 000 eur korvaukset kaverille. Tätä on työnantajan oikeudet nykypäivän vasuri suomessa :jahas:
 
Hitto mikä sankari. Naurattaa kyllä tää saaga.

Edelliseen viitaten: Jos normiduunari tekisi vastaavat perseilyt, niin siitä ei edes suhteessa tulisi kyllä moisia korvauksia. Ainoastaan kengänkuva ahteriin ja kolmen kuukauden karenssi...
 
Edelliseen viitaten: Jos normiduunari tekisi vastaavat perseilyt, niin siitä ei edes suhteessa tulisi kyllä moisia korvauksia. Ainoastaan kengänkuva ahteriin ja kolmen kuukauden karenssi...
Normiduunari ei osaisi viedä asiaa hallinto-oikeuteen ja etsiä kaikkia mahdollisia porsaanreikiä, eikä monella normiduunarilla ole vaadittavaa röyhkeyttä.

Kyllähän tämä Turun kaupunginkin piikkiin menee sikäli, että olisihan se lakimiesten kanssa pitänyt katsoa että kaikki menee tällaisessa tapauksessa viimeisen päälle lain mukaan.
 
Kaheskyt tuusaa, voi vittu! Se oli tonnin seteli sano kaupunki ja Hirvilammi vastas:

180px-Heikki_tonniHQ.jpg
 
Back
Ylös Bottom