Tank vs. Yoshida Pridessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s154405
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
Bongasin sherdogilta tällaista kaavailtavan. Tank ihastuttaa ja vihastuttaa aina kommenteillaan ja katutyylillään ja Hidehiko puolestaa edustaa enemmän "aitoa" budokaa. Täysin eri koulukuntia siis.

Aika mielenkiintoinen bout luvassa. Veikkauksia? Vaikka Tank omaa painavat kädet, veikkaan edelleen Yoshidan vievän matsin mikäli vähänkään pysyy omassa lestissään. Yoshida on ottanu kovakätisiä vastaan kuten Silva ja Don Frye ja siksi oma veikkaukseni on että Yoshida lukottaa ennenkun Tank pudottaa :)

Yoshida vie miten haluaa, ei vaparissa voi enää huipulla pärjätä jos ei ole kaikessa huippu. Tankin ainoo mahdollisuus taitaa olla tipauttaa Yoshida ennen mattoon vientiä koska Kimokin vei niin helposti Tankkia matossa niin en nää mitään mahdollisuuksia Yoshidaa vastaan.

Yoshida voitaa ekassa erässä sillä ihme hihakuristuksella :eek: mä en noista rääsyissä vääntämisestä mitään tiedä niin voisko joku kertoo mikä kuristus/niskalukko on kyseessä??? :nolo:

Mr.Bueno sanoi:
Yoshida voitaa ekassa erässä sillä ihme hihakuristuksella :eek: mä en noista rääsyissä vääntämisestä mitään tiedä niin voisko joku kertoo mikä kuristus/niskalukko on kyseessä??? :nolo:

Senverran kauan aikaa kun on viimeksi tullut matolla käytyä niin en lähde varmaksi väittämään, mutta taitaa olla jonkinlainen variaatio okuri-eri-jimestä tai hadaka-jimestä. Joku aktiivi korjannee :)

s154405 sanoi:
Senverran kauan aikaa kun on viimeksi tullut matolla käytyä niin en lähde varmaksi väittämään, mutta taitaa olla jonkinlainen variaatio okuri-eri-jimestä tai hadaka-jimestä. Joku aktiivi korjannee :)

Sode-guruma-jime : hihapyöräkuristus.

Kukaan ei ole koskaan lyönyt niin kovaa ohi kuin Tank Abbott. Mun pitäisi periaatteessa vihata ääliö-brawleria suunsoittajapelleä, mutta Tank on ihan ässä. WAR Tank !!

Ei se muuten aina lyö ohi.

.,.

Tää on mielenkiintoinen matsi, tyyleiltään melki ääripäässä olevat äijät. Laittaisin rahani likoon Yoshidan puolesta
ardilha sanoi:
Kukaan ei ole koskaan lyönyt niin kovaa ohi kuin Tank Abbott.
.,.
Tää on kuitenkin viikon osuma :D

Mr.Bueno sanoi:

Enkuks/BJJ/MMA -kielellä tämä on nimeltään ezekiel choke. Japaniks sitten jotain ylempänä sanottua.

En oikeestaan tiedä kumpaa toivon enemmän, että Tankki paukaittaisi japsilta silmät vinoon vai että Yoshida lukottaisi helkkarin nopeeta. Jokatapauksessa matsi on minulle vähän kumilaudan venttiiliäkin kiinnostaa -osastoa. Kummastakaan ottelijasta en hirveemmin pidä. Ehkä näin urheilullisesta näkökulmasta toivon kuitenkin Yoshidan voittoa. Toivottavasti se tulee muulla tavalla kuin puvun avulla sitomisella.

Yoshida vie. Vei Hunttiakin, jolla ainakin kondis on ihan eri planeetalta, kuin Tankilla. Ja taitaa se Hunttikin lyödä osata....varmaan vielä jopa tarkemmin kuin Tankki, koska JLB:tä ei hyvin suurella todennäköisyydellä Tank pudottais...

Hohoo vanhana Tankkifanina on pakko liottaa jo vanhan Tankin puolesta.
3307.jpg

Todellisuus kehässä onkin sitten mitä on.

Perskule.. tankillahan on jo parta harmaantunu.. mutta on varmasti vahva kuin härkä vieläkin.. aina kun on kovalyöntinen ukko kyseessä voi kehässä tapahtua yllätyksiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
veijo esso sanoi:
Perskule.. tankillahan on jo parta harmaantunu.. mutta on varmasti vahva kuin härkä vieläkin.. aina kun on kovalyöntinen ukko kyseessä voi kehässä tapahtua yllätyksiä.

Netissä pyörii ainakin yksi Tankin penkkivideo luokkaa 250kg. Karmee runkkupenkkihän se on mutta kova rauta silti kaljaveikolle :) Joku vois kaivaa vaikka linkkiäkin, itse en ehdi kuuklettaa.

Elokuisen Priden matseistä tää on musta se vähiten kiinnostavin.
Yoshida kyllä voittaa, jos saa vietyä Tankin mattoon tai matsi kestää yli 2 minuuttia. Toisaalta olis kyllä ihan hienoa nähdä Tankin osuvan heijarillaan Yoshidan ohimoon. :evil:
Mä kun en oikein ymmärrä miksi japanilaiset laittaa noi sankarinsa otteleen aina jotain friikkejä vastaan, kun taitavia kamppailu-urheilijoitakin olisi tarjolla.

Tämä matsi tosiaan on vähiten kiinnostavasta päästä kun verrataan vihdoin toteutuvaan Fedor vs Crocop matsiin tai aina viihdyttäviä ja kovaotteisia matseja käyviin Vovchancyhiin ja Silvaan. Tämä matsi esille lähinnä kontrastierojen vuoksi. Juuri kauempana MMA:n reunoilta ei matsaajat voisi olla. Lähinnä noista muista kiinnostaa joko Fedorin aikakausi on ohi. Itse soisin vyön välillä Mirkolle. Silvakin on turhan pitkään ollut voittamaton. Saas nährä kui käy :)

:offtopic: , mutta miten kattelette näitä matseja? Näkyykö teillä jotkut taivaskanavat, joilta otteluita tulee vai onko niistä heti torrentit jaossa vai mitä? :david:

Pecman sanoi:
Mä kun en oikein ymmärrä miksi japanilaiset laittaa noi sankarinsa otteleen aina jotain friikkejä vastaan, kun taitavia kamppailu-urheilijoitakin olisi tarjolla.

Aika hyvä kysymys. Voisiko kyse olla siitä että Pride antaa animekansalle erilaista viihdykettä kuin puhdas kamppailu. Veikkaisin että esim. Olympialaiset mitalit judossa ja kaikki muu menestys budolajeissa tyydyttää perustarpeen ja Pridestä haetaan jotain muita kiksejä. Liekö myös joku merkitys kansalliselle itsetunnolle kun voidaan todeta että pitkän historian ja perinteet omaavat budolajit toimivat käytännöss myös esim Bob Sappin kaltaisiin monstereihin ja Tankin tyylisiin baaritappelijoihin. Japanissa rakastetaan äärimmäisyyksiä, eikös The Beast:kin ole aika suosittu punaisen auringon maassa.

Toivottavasti Tank Hakkaa kaakelit sisään jaappanin poijjaalta!!!!
Eihän se juuri mitään osaa, mutta on silti suurin syy siihen miksi itse ko.lajeista koskaan on ylipäätänsä kiinnostunut!!!!En ole koskaa tykännyt katsoa hirmu teknisiä ottelijoita...WAR TANK WAR!!!! :worship:
Toinen jolle toivoo menestystä on Rampage, vaikkei se nyt ottelekkaan...tosin silläkin on jutut löystyneet uskoon tulon myötä...

Ai piru..tossa penkkivideossa on muuten 272.5kg..ja vaikka on kuinka runkkupenkki tyyliin "kuulamiehet", niin ei muuta kuin kokeilemaan jokainen joka uskaltaa....

Ihan kiinnostava matsi.

Yoshida vie kyllä helposti, veikkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom