ojuni sanoi:käsille - pomppu - telineeseen
Ole hyvä, tee perässä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ojuni sanoi:käsille - pomppu - telineeseen
no on hirveet voimat pomppu tai ei... ja kumminkin kun on tappelija ei voimannostaja... aika harva mies joka tohon pystyyPacMan sanoi:pomppu tai ei niin silti ei kyllä näyttänyt painavan mitään!
On se vahva
Kyllä mä muuten mutenforcer sanoi:Ole hyvä, tee perässä!
kyllä se ainakin toimiva linkki on edelleen.. koita uudestaan jos sivu on ollut hetkellisesti nurin tai jottainKorydon sanoi:Tuo linkki ei ota mulla toimiakseen.... saisikos sen johonkin muualle imutettavaksi?
hartiapankki sanoi:kyllä se ainakin toimiva linkki on edelleen.. koita uudestaan jos sivu on ollut hetkellisesti nurin tai jottain
olihan sie takana ny semmonen asiallinen koroke eikä mikää kakkosnelkku.. taisi auttaa vaa raudat telineestä ja takasi.. tais tankki olla varma et kevyttä on ja ei tarvinnut kunnon varmistajaaAG+ sanoi:Joo näin saman clipin oli äänet poissa itse vain laskeskelin kiekkoja ja mietin että minkähä kokosia noi jenkkien kiekot on... 6 tommosta Suomalaisen 20kg limppua näytti olevan kummallakin puolella ja olihan siinä pomppua mutta vitut mä siitä kun kaveri ei ole mikään kilpanostaja. (oli siellä sitten pienempiä päälle, voisi kuvitella että50lbs limppui eikö kaikki pidä tasaluvuista )
Joku kaivo sherdogin tiedot mutta on se abbot noissa UFCssä ollut aina 270lbs+ eli 122,5++ kun joku heitteli 113kgtä vaan.
Mutta itse ajattelin eniten sitä että sillä oli joku vitun rimpula siellä "varmistamassa" penkin takana ja seiso vielä jollain poikittaisella kakkosnelosella eli aivan surkea asento.
Jos abbott ei olisi saanut sitä ylös niin se jätkä ei ois kyllä tehnyt mitään muuta kun kaatunut sen tangon päälle yrittäessään auttaa.
Eli aika itsevarma asenne mennä tommosen painon alle jos ei oo edes kunnon varmistajia.
Ellen väärin muista, niin Eurosportilta tulleessa K1 matsissa ilmoitettiinDeat sanoi:Ja mitä Sappiin tulee, yhen sivun mukaan on penkki miehellä tasan 300, mutta se sivun nimi oli joku prowrestle-alkunen ja siellä sen pituudekski väitettiin 205 vaikka monen lähteen mukaan se on vaan 193. Kyllä hyvinki saattaa tosin nostaan sen 300.
edit: katoppa, ja sherdogin mukaan taas on pituutta vaan 190. Mitä muuten tarkottaa toi NFL tappelutyylinä?
joo toshan tarvis olla oikeestaa jo 3 varmistajaa.. mutta edelleenkin jos tank ei tarvinnut tos painos sellaista vaan tiesi sen saavansa ylös.. ja tyyppi vaan kevitti telineistä otossaAG+ sanoi:NJoo no eihän se mikään lankku ollut joku koroke juuri mutta minusta niissä ei ole kyllä mitään asiallista koska varmistajalla on juuri silloin suurempi riski nyykähtää eteen painojen päälle kun joutuu kumartumaan nostajan rinnalle (eteen ja alas) jossa painot todennäkoisesti lepäävät jos nosto kusee täysin. Nostaja kun makaa matalalla penkillä niin ei siinä mistään korokkoista ole muuta kuin haittaa.
Niin ja lisäksi vielä perse puoli metriä ilmassa.Taitaa Abbotillla olla ihan perkeleesti ruutia ojentajissa ku oteleveys näytti mielestäni aika kapealta.On aivan perkeleen riski sälli tollasia Raw nostoja harvoin näkee ja oli kyllä sen verran kevyt nosto että maksimi ykkönen huitelee varmaan jossain 290kg huiteilla.onion sanoi:Siinä on rautaa paljon ja nosto on pomppu, mutta mitä vitun väliä sillä on noilla malmeilla. Siinä on jo miehekäs kyykkytulos, mutta Tankki ottaa tämän penkiltä. Ja mitä pomppuun tulee, niin tuollaisia pomppuja näkee salilla päivittäin, kun joku tekee enkkaa satkulla.