Tangossa/renkaissa roikkuminen jalat suorina 90 astetta eteenpäin

Jaksoin 20s, jonka jälkeen kipu voitti tarpeen roikkua pitempään. En ymmärtäny tän jutun tarkoitusta, mutta kokeilin silti.

Varmaan 40s-minsa menee hyvänä päivänä.

Tuossa asennossa on muuten mielenkiintosta vääntää leukoja, kannattaa kokeilla jos on muutoin liian helppoa.

Niin on. Vastaotteella vedettäessä ainakin ottaa ihan perkuleesti vatsalihaksiin, kandee kokeilla. Next stage tosta: jalat 90 asteen kulmassa, myötäote ja niskantaa :DD

yritin jotain jalan nostoja tangossa roikkuen jotka ei yllättäen oikeen pelittäny niin koitin sitte kans pitää jalkoja tolleen, jonku 15 sekuntia jaksoin

Niin on. Vastaotteella vedettäessä ainakin ottaa ihan perkuleesti vatsalihaksiin, kandee kokeilla. Next stage tosta: jalat 90 asteen kulmassa, myötäote ja niskantaa :DD

..Onnistuu myös :D Tein yhteen aikaan noinkin, mutta olkapäät ei tykänny. Joten nykyään levee myötäote normisti. Taitaa kaikessa niskan takana tehdyissä liikkeissä olkapäät kärsiä kun aikansa tekee, vaikka ei alussa sattuiskaan.

Pointtina näissä voisi olla ainakin, että kyseessä on suht raskas staattinen vatsalihasreenijuttu. Pitääpä kokeilla tässä lähiaikoina, että menisikö edes 30sek.

Myönnän, että mulla on vatsalihakset niin surkeassa kunnossa, että en kyllä montaa sekuntia jaksa jalkoja pitää noin. Mun on ylipäänsä vaikea edes saada jalat ojennettua suoriksi tuossa asennosa, varmaan liittyy siihen samaan heikkouteen. Ihan tarpeeksi haasteellista mulle on vain nostella niitä jalkoja ja laskea alas samantien. Mä en jaksa edes tehdä kunnon toistoja voimapyörällä alas asti enää, kun oon lepsuillut treenin kanssa. :nolo: En varmaan tässä asiassa voi edes piiloutua mun sukupuolen taakse.

Yllättävän rankkaa. Testasin tuolleen nopeesti niin ehkä 15-20s menis iha puhtaasti. Oon tehny kyl tuollee vatsalihaksia, mutta en oo koskaa tajunnu testata staattista pitoa. Ei mulla ainakaanlisännyt leukojen veto tuntumaa vatsassa.

Rankkaa on, hieman päälle 40 sekuntia meni, kun äsken kokeilin. Lopetan usein jalkojennostosarjat tähän pitoon, ja muutenkin on tullut treenattua viime aikoina keskivartaloa enemmän staattisilla pidoilla.

Myönnän, että mulla on vatsalihakset niin surkeassa kunnossa, että en kyllä montaa sekuntia jaksa jalkoja pitää noin. Mun on ylipäänsä vaikea edes saada jalat ojennettua suoriksi tuossa asennosa, varmaan liittyy siihen samaan heikkouteen. Ihan tarpeeksi haasteellista mulle on vain nostella niitä jalkoja ja laskea alas samantien. Mä en jaksa edes tehdä kunnon toistoja voimapyörällä alas asti enää, kun oon lepsuillut treenin kanssa. :nolo: En varmaan tässä asiassa voi edes piiloutua mun sukupuolen taakse.

Woman like me! :D

Todellisuudessa en taivu tuohon. Kokeilen silti.

Back
Ylös Bottom