Tangle Teezer

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täällä myöskin tuollainen. Itselläni se matkamalli (Compact), kun lyhyet hiukset, pelittää loistavasti :). Varsinaisen (Original) ostin miehen siskolle joululahjaksi vuosi sitten. Muuten tykkäsi, mutta hänen käteensä tuo varsinainen hieman iso, eli olisi varmaan se matkamalli ollut passeli hänellekin.

Itsellänikin ollut tuon ostaminen harkinnassa ! Minua kiinnostaisi eniten se, että säästääkö se tosiaan hiuksia ? Yritän kasvattaa tukkaa, mutta haaroittuvien latvojen takia hiuksia pitää leikata sitä mukaa kun uutta kasvaa. Oma hiusharjani myös täyttyy hiuksistani melko paljon, eli tukkaa kyllä irtoaa harjatessa. Irroittaako Tangle Teezer yhtä paljon hiuksia ?

Eihän se harja niitä hiuksia irrota. Hiukset irtoo, sitten kun niiden kasvukausi on ohi ja niiden kuuluu irrota.

Tangle Teezer on tosi hyvä takkujen selvittelyyn, ehkä siinä säästää hiuksia, kun ei tarvitse takkuja repiä irti.
Lisäksi käytän hiusten tyvikohtotukseen. Eli suihkutettavat hoitoaineet hiuksiin ja pyörittelen Tangle Teezerillä päänahkaa, nostaa ihan loistavasti tyveen kuohkeutta ja samalla päänahkahierontaa. Muita harjoja en oikein edes käytä. Eli loistava tuote.

Eihän se harja niitä hiuksia irrota. Hiukset irtoo, sitten kun niiden kasvukausi on ohi ja niiden kuuluu irrota.

No niin no, tämähän nyt on selvä. Tarkoitinkin lähinnä sotkuisempaa tai takkuista tukkaa, että repiikö tangle teezer normiharjaa vähemmän niitä hiuksia silloin. Esimerkiksi aamulla hiuksia harjatessa päänahkaa pistelee, kun tunnen miten hiusharja repii yön jäljiltä sotkuisia hiuksia. Sillä ei ole mitään tekemistä hiusten luonnollisen irtoamisen kanssa. Muotoilen siis uudelleen: aukooko tangle teezer takut yms. Hellävaraisemmin, ettei irtoaisi niitä ylimääräisiä hiuksia.

Pidän juuri siitä, että hiusten selvittäminen on vaivattoman oloista, se ei revi eikä satuta. Minulla on nyt puolipitkä (lavoille) ulottuva karvasto ja minulle tulee helposti takkuja niskahiuksiin (ne hennommat niskavillat kun saavat pituutta, takkuuntuvat) rastoiksi asti esimerkiksi jääkiekossa pidettävän kaulasuojan tarranauhan hankauksessa. Ne aukeavat tangle teaserilla helposti. Joskus on irronnut koko takku mukaan tavalliseen harjaan ja tuntunut kyllä varsin ikävältä.

No niin no, tämähän nyt on selvä. Tarkoitinkin lähinnä sotkuisempaa tai takkuista tukkaa, että repiikö tangle teezer normiharjaa vähemmän niitä hiuksia silloin. Esimerkiksi aamulla hiuksia harjatessa päänahkaa pistelee, kun tunnen miten hiusharja repii yön jäljiltä sotkuisia hiuksia. Sillä ei ole mitään tekemistä hiusten luonnollisen irtoamisen kanssa. Muotoilen siis uudelleen: aukooko tangle teezer takut yms. Hellävaraisemmin, ettei irtoaisi niitä ylimääräisiä hiuksia.

Ehkäpä minäkin luin hutaisten, sori. Vastaus kysymykseesi: kyllä, ehdottomasti aukoo takut hellävaraisemmin, todella hyvä takkuihin. Pienen tyttäreni aamutoimet eivät ole enää itkua, kun "takkujen kiusaajalla" auotaan yön sykkyrät hiuksista. Eli suosittelen!

Suosittelen myös, selvittää takut paljon näppärämmin kuin tavallinen harja. Ainoa miinus on, että se lentää helposti kädestä siinä selvitellessä. Voi olla, että vika on kyllä käyttäjässä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Käytän ja toimii.

Mulla on luonnonkihara, karhea ja helposti takkuuntuva hius. Siihen kun sekaan lätkäistään vielä tuplamäärä eli kaksi pakkausta 50-60cm hiuspidennyksiä niin arvata voi paljonko tätä tukkaa pitää harjata... :D

Kiitos vastauksista, tuohan alkoi kuulostaa ihan ostamisen arvoiselta vempeleeltä ! :)

Huippu mukavan tuntuinen harjatessa. Harjailen hiuksia, vaikka tarvetta ei ois ku tuntuu niin kivalle :D En enää tän hankinnan jälkeen oo käyttänyt normiharjaa, on niin hyvä.

Oon jonkin aikaa harkinnu tollasen ostamista, kun mulla on pitkät luonnonkiharat(+ molemmilla tytöillä on myös pitkät kiharat hiukset)... aina on pörröset ja takkuiset, varsinkin tällasilla kosteilla ja kuumilla keleillä.

Hankin tuon harjan alunperin esikoiselleni, jolla on pitkät ja todella paksut hiukset; sekä yksittäinen hius on paksu että niitä on lukumääräisesti paljon. Harja jäi hänellä käyttämättä, koska se selvittää vain hiusten pääliosat, koska harjan piikit eivät ole riittävän pitkät. Otin harjan käyttöön itselleni, se on aivan loistava hienojakoisten ja pörrööntyvien hiusten selvittämiseen. Ja tuntuu mukavalta päänahassa.

Huhhuh. Sarjassamme tavaroita, joita et tiennyt tarvitsevasi ennen kuin kuulit niistä. Tahtoo nyt myöskin tuollaisen. Saako näitä jostain "normikaupasta" jos ei netistä tahdo tilata? Ja missäs hinnat huitelee? :)

Huhhuh. Sarjassamme tavaroita, joita et tiennyt tarvitsevasi ennen kuin kuulit niistä. Tahtoo nyt myöskin tuollaisen. Saako näitä jostain "normikaupasta" jos ei netistä tahdo tilata? Ja missäs hinnat huitelee? :)

CM hiustaloista ainakin pitäis saada :) Omani ostin ruotsinlaivalta ja maksoin siitä n. 12e muistaakseni? Kampaamoissa hinta ehkä vajaa parikymppiä jos en ihan valehtele. Mulla on toi original versio ja oon tykännyt tosi paljon. Mulla on tosi helposti katkeilevat ja luonnonkiharat hiukset, selvittää ne kyllä tosi hyvin. Puolet vähemmän putoilee hiuksia kuin normiharjalla harjaillessa... :-) Rakas 7-vuotias pikkusiskoni on myöskin lopettanut itkemisen hiustenharjaamisen yhteydessä tangle teezerin oston jälkeen, selvittää takut paljon hellävaraisemmin kuin normiharja. Suosittelen!

TT:n ainoa huono puoli on tosiaan tuo, että se sinkoaa aika rivakasti kädestä :D Kylppärin ikkuna on toistaiseksi pysynyt ehjänä kuitenkin...
Harjaa olen käyttänyt nyt pari vuotta, on ihan mahtava. Mulla on hyvin perinteinen, skandinaavinen hius; määrällisesti paljon hiuksia, mutta ohuita, liukkaita ja sileitä, kuitenkin hieman poikkeuksellisesti kihartuvaa sorttia. Pidän paljon "sotkunutturoita" ja käytän paljon lakkaa, että kaikki haivenet saa siististi, ja TT kyllä selvittää tukan uskomattomalla hellävaraisuudella. Vaikka olisi sementtilakkaa päässä, niin TT sukii lakan hellävaraisesti pois. Ja meitin koirat rakastaa sitä :)
Mulla on original, mutta pitäisi ostaa Compact, voisi sopia mun käteen paremmin ja ympäristöllekin olisi ehkä turvallisempi vaihtoehto :D

Anttilasta saa näitä, maksaa n 17€.. Ehkä kallis harjaksi, mutta joka euron arvoinen =). Lapselle ostin, kun joka aamuinen hiusten harjaus oli aina yhtä ja samaa tappelua, nyt harjaa mielellään, vaikka olisi kuinka takussa, tällä saa helposti selväksi =). Ei voi muuta kuin suositella =)

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom