Tampereen salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja luuviulu
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
kertokaapa mikä sali olisi tampereella passeli tollaseen westside-tyyppiseen treeniin?lyhyen aikaa kaupungissa asuneena ei oikein paikkoja tunne..onko tietoa löytyykö jostainpäin kylää härveliä jolla ois mahdollista tehä reverse hypers-liikettä? Sakke ainakin ylistää liikettä kovasti kirjassaan...

Entä onko kukaan nähnyt millään Tampereen salilla sitä reverse hypers -laitetta?

"Kuukausimaksu on varmaan siinä 50 juuron paikkeilla."

Ei saatana :}

Tampereen salit:
saleja
WWW Linkeistä löytyy lisäinformatiota

No mun mielestä tuo wolf on parempi paikka kuin powerhouse, mikäli meinaa reenata voimannostotyylistä treeniä. Ja sieltä löytyy kaupungin kovimmat voimannostajat, joilta löytyy tuota tietotaitoa ko. lajista !

Powerille ilman muuta. Wolffilla voimannosto"lava" on surkeassa kunnossa (oli ainakin syksyllä). Lattia on täynnä epätasaisuuksia ja muhkuja. Powerilla on tosi hyvä lava ja kumejakin löytyy, vielä aivan ilmaiseksi. Tämän lisäksi varustelua parannetaan jatkuvasti. Eikä silläkään salilla vahvoista ja asiantuntevista nostajista ole puutetta!

mäkin oon tulossa treelle niin onko edellä mainittujen powerhousen ja wolfin lisäksi muita kunnon vaihtoehtoja keskustan tuntumassa?itse kalevaan olen muuttamassa..löytyykö siitä läheltä mitään..atletico..noup! ja tullintori wellness tms ni nou! ja hervantaa ei kande ehdottaa..eli jääks muita kun noi kaks jotka ilmeiseti ovat parhaat.mikä se steel body on..onko enää olemassa?

Powerhouselle piti joskus olla kuulemma tulossa Reverse Hyperse Extensioner

JMT

Yliopiston yhteydessä on Atalpa, jossa mm. ihan ok kuntosali ja saunat. Varmaankin edullisin sali, mitä löytyy! Toisaalta jos haluaa rautaa nostaa ja ei halua, että painot loppuu jossain vaiheessa kesken, niin Näshalli yksi parhammista. Sit jos tietty haluaa maksaa itsensä kipeeksi, Wolf, Atletico jne.

Originally posted by pipo_esa
Powerhouselle piti joskus olla kuulemma tulossa Reverse Hyperse Extensioner

Tietääkö joku onko Wolffilla rev.hypers?

Wolfilla ei ole reverse hypers -masiinaa.

Mielestäni Steel Body on hintalaatu suhteeltaan OK paikka. Tarvittavat laitteet löytyy. Ainoina miinuksina tilan vähyys, ei kunnon maastaveto paikkaa. Opiskelija hinta on halpa noin 20-25 euroa kuussa, muille 80e/3kk.

Itse lähden juurikin nyt Wolfille, joka on mielestäni Treen paras sali.

tai sitte gogolle jossei rahasta ole puutetta, olet aloittelija ja asut keskustassa :worship:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom