Tampereen parturit/kampaamot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
34
Oon kohta pari vuotta asunut tampereella ja viime aikoihin asti pitänyt intistä jäänyttä tyyliä ja nyt pitäisi löytää parturi. Jokaisella kadulla tuntuu olevan vähintään yksi, mutta osaisitteko suositella esimerkiksi keskustasta hyvää parturia? Vaatimuksina olisi hyvä jälki ja kuitenkin kohtuullinen hinta. Jos meinaa kohtuullisen lyhyenä hiukset pitää niin vuodessa tulee aika monta käyntiä ja opiskelijana joutuu tietenkin sitä hintapuolta katsomaan myös. Mroomeista olen kuullut yhtä sun toista ja sellasesta heidän 27€ leikkaus tuntuu olevan vähän liikaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos meinaa kohtuullisen lyhyenä hiukset pitää niin vuodessa tulee aika monta käyntiä ja opiskelijana joutuu tietenkin sitä hintapuolta katsomaan myös. Mroomeista olen kuullut yhtä sun toista ja sellasesta heidän 27€ leikkaus tuntuu olevan vähän liikaa :D

Mroomit ovat saaneet Tampereella aika hyvän jalansijan, ja tosiaan tuo 27€ on vain kertaleikkaus. Tuon systeemin on tarkoitus kannustaa ihmisiä ottamaan jäsenyys, eli jos otat halvimman jäsenyyden se kustantaa 330€/vuosi, ja jos käyt 3 vko välein parturissa (kuten sanoit, että käyt usein), niin hintaa kerralle tulee se ~19€. Tuo on siis loppujen lopuksi aika halpa. Mroomissa on hyvää myös se, ettei sinne tarvitse varata aikaa, vaan menet sinne kun ehdit, ja yleensä selviää max. 15min odottelulla.

En siis osaa suositella muita paikkoja, koska Suomessa olen käynyt nimenomaan Mroomissa viime vuosina.

Täältäkin +1 Mroomille! Itse en enää asu Tampereella, joten en jäsenyyttä omista, mutta silti tulee välillä reissulla poikettua mroomissa. Henkilökunta on ainakin omalla kohdallani ollut todella ystävällistä ja ammattitaitoista. Ilman ajanvarausta -systeemistä erittäin iso plussa, koska itse en jaksa suunnitella menemisiäni kovinkaan tarkkaan ja tuonne, kun astuu sisään, niin max. 30min on tarvinnut odotella.

Itse kuvittelin käyväni kerran kuussa ja silloin tuollaset jäsenyyshommat tulee jo kalliimmaksi kuin kertaleikkaukset. Täytyy varmaan randomisti sitten valita muutama paikka jostain yritystelestä ja testata :D

Itsekin olisin vailla edullista parturia Tampereella, onko mahdollisesti muita paikkoja ton turkkilaisen lisäksi mitkä ootte todennu hyviks?

Kävin tänään kokeilemassa tuon Turkkilaisen parturin, pakko kyllä suositella lämpimästi! Palvelu oli asiallista ja jakkaralle pääsi suht nopeasti. Jälki oli erittäin siisti ja huoliteltu, ja hintaakin kertyi se vaivaiset 15 euroa.

Mä suosin Mroomia. Tykkään pitää hiukset lyhyinä ja siisteinä, joten n. 3 viikkoa on mulle normaali aika parturissa käyntien välillä. Iso plussa siitä, ettei aikaa tartte varata etukäteen, enkä jäsenenä koskaan ole joutunut odottamaan varttia pidempään. Monesti pääsee parissa minuutissa leikeltäväksi.

Blacklake Raholassa. Edulliset hinnat ja mukava palvelu :thumbs:

Paruti-kampaamo JN Hervannassa, linjalla 30 pääsee suoraan oven eteen. Hinnat todella edulliset ja Jyrin kanssa jutellaan aina vaikka mistä. Kaveri on nyrkkeillyt astetta korkeammalla tasolla, joten pakkislainen varmasti saa keskustelua aikaan ;)

https://www.osuma.fi/Tampere/Hervanta/839168/Parturi-kampaamo+JN

Tää on vissiin entiseltä nimeltään Jarmon parturi tai parturi Jarmo tjsp. En ole tuola ite käyny mut seinänaapurina oli joskus tää perhe, onko niillä ne koiratki siä liikkeessä sisällä?:)

Tää on vissiin entiseltä nimeltään Jarmon parturi tai parturi Jarmo tjsp. En ole tuola ite käyny mut seinänaapurina oli joskus tää perhe, onko niillä ne koiratki siä liikkeessä sisällä?:)
En tiedä, kuvittelisin että kun isä on tuota aikoinaan pitänyt niin ehkä voisi ollakin eri nimi. Ei ole koiria näkynyt mutta kovasti juttua tulee niistäkin ja lemmikeistä yleensäkin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom