Tampere 2013 karsinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt on pakko rikkoa oma vuosien hiljaisuus foorumilla ja kommentoida, että mitä helvettiä! Tuossa men's physiquessa oli nopean vilkaisun perusteella kaksi kilpailijaa, joilla voisi olla jotain mahdollisuuksia lajissa kansainvälisellä tasolla ja näistä toinen jäi finaalin ulkopuolelle. Ei tuossa numero vitosen kondiksessa omaan silmääni hirveästi vikaa ole, kun pistää rinnakkain jenkkilän kisaajien kanssa.

En tiedä, mistä kisasta tämä kuva on, mutta ei nyt pojat kovin rasvaisilta näytä:
mens-physique-101-2.jpg

Suomen tuomaristolla on ilmeisesti tarkoituksena lähettää tuonne kaikki potenttiaaliset "laiha läskit", muut saakin sitten lähteä hesen kausikortti kainalossa keräämään lisää läskiä, että saadaan erottuvuus piiloon :D Hyvä Suomi!

ja lopuksi semmonen havainto et ainakin 60% noista ukoista paskemmassa kunnossa kuin minä, jotta hieman rotia tuohinkin hommaan..kele... :D
A-fitness ensi vuonna kisaamaan? Siinä ei silmäpussit ja väärän kokoiset päät paljoa paina, kun nappaat potin kotiin. Sen verran tietoa tuntuu olevan, että varmaan heijastuu jo omaankin kondikseen.

Suski oli aivan upeista upein ikinä tässä kisassa. Mahtava stailaus, upea kunto, loistava esiintyminen, huippuväri, makeet bikinit. Ei voi säästellä ylisanoja.

Kyllä. Todella lihaksikas, mutta silti todella naisellinen ja esiintymisen ilo välittyy jopa kuvia katsoessa, hienoa! Onnittelut :)

Nyt on pakko rikkoa oma vuosien hiljaisuus foorumilla ja kommentoida, että mitä helvettiä! Tuossa men's physiquessa oli nopean vilkaisun perusteella kaksi kilpailijaa, joilla voisi olla jotain mahdollisuuksia lajissa kansainvälisellä tasolla ja näistä toinen jäi finaalin ulkopuolelle. Ei tuossa numero vitosen kondiksessa omaan silmääni hirveästi vikaa ole, kun pistää rinnakkain jenkkilän kisaajien kanssa.

En tiedä, mistä kisasta tämä kuva on, mutta ei nyt pojat kovin rasvaisilta näytä:
mens-physique-101-2.jpg
eivätkä anorektisiltakaan, kuten jotkut Suomen shortsikisaajista. Ja tämän sanoo itse (toivottavasti ei enää kauan) koko elämänsä alipainoisena ollut laihaläski.

Maikun vapari oli aivan ylivoimainen, kellään ei mitään sanomista sitä vastaan, sillä Maikku kisan veikin.

Joo no niin ajattelinkin, että tämä fitness on vain näköjään vapareiata kiinni. Varmaan 150kg.nen läski voittaisi kisat kanssa jos vain vetäisi huippu vaparin. Paska sarja tämä fitness kun ei ole näköjään kunnolla mitään väliä :(

Joo no niin ajattelinkin, että tämä fitness on vain näköjään vapareiata kiinni. Varmaan 150kg.nen läski voittaisi kisat kanssa jos vain vetäisi huippu vaparin. Paska sarja tämä fitness kun ei ole näköjään kunnolla mitään väliä :(

Fitness-sarjassa vaparilla vaan on todella iso merkitys. Se on kunnon ohella tärkein kriteeri. Jos jollain on ylivertainen vapari, niin siinä pystyy jo vähän antaa anteeksi kuntoakin. Nää on kuitenkin katsastuksia vasta, joten osalla kiristely on vielä kesken. Jos haluaa pelkästään kunnon ja poseerausten perusteella arvostella, niin sit se ois body fitness.

Mielestani suomen tuomarikenttaa pitaisi hieman tuulettaa, naissa sisasiittosissa bodypiireissa on ollut aina niin paljon kateutta ja paskanpuhumista muista, joten olen ihan varma, etta henk.koht mielipiteet joistain kilpailijoista vaikuttaa hieman paatoksiin osalla.
Ikuisuuden pienissa bodyjuorupiireissa pyorineet selantakana paskaa jauhavat ei sovi tuomariksi. Vaikea uskoa etta kisojen ulkopuolella sanotut negatiiviset mielipiteet kisaajista ei vaikuttaisi vahan tuomarointiin.

Mielestani suomen tuomarikenttaa pitaisi hieman tuulettaa, naissa sisasiittosissa bodypiireissa on ollut aina niin paljon kateutta ja paskanpuhumista muista, joten olen ihan varma, etta henk.koht mielipiteet joistain kilpailijoista vaikuttaa hieman paatoksiin osalla.
Ikuisuuden pienissa bodyjuorupiireissa pyorineet selantakana paskaa jauhavat ei sovi tuomariksi. Vaikea uskoa etta kisojen ulkopuolella sanotut negatiiviset mielipiteet kisaajista ei vaikuttaisi vahan tuomarointiin.

Tähän tummennettuun kohtaan osaan antaa jonkinmoisen henkilökohtaisen mielipiteen. Itse voin puhua vain omasta puolestani liittyen tosin aivan toisenlaiseen lajiin, jossa on tullut jo 6 vuotta toimittua arvostelutuomarina. Oman lajini arvosteltavissa kilpailijoissa minulla ei siis missää nimessä ole yhtään inhokkia, mutta kaikkien persoonasta tai mielipiteistä en välttämättä henkilökohtaisesti pidä. SILTI minulla ei ole ikinä tullut mieleenkään arvosteluissa että antaisin minkään tällaisen tapauksen vaikuttaa kilpailijan arvostelusuorituksen pisteytykseen. Tosin uskon tällaisen toiminnan osittain riippuvan henkilöstä itsestään, mutta vaikka body-piireissäkin joku tuomari puhuisi paskaa jostain kilpailijasta, ei se varmastikaan ole 100% fakta että sama tuomari antaa automaattisesti huonompia pisteitä tälla kilpailijalle. Eri asia on sitten jos Suomen IFBB-johdolta tulee suoria käskyjä tuomareille suosia/syrjiä jotain kilpailijoita, niin itseään arvostava tuomari eroaisi siinä vaiheessa virastaan. Itse tekisin näin mikäli omalle kohdalle tulisi vastaava tilanne, mutta voihan sitä löytyä sellaisia paskahousujakin kun nielevät isompikenkäisten herrojen käskyt mukisematta.

Te tuomaripelistä kirjoittavat unohdatte aina, että siellä tuomaristossa istuu monta tuomaria, ei yksi. Pisteytys on lasketaan monen tuomarin pisteiden perusteella. Meillä on Suomen kokoisessa maassa kuitenkin tässä lajissa suhteellisen monta myös kansainvälisen tuomarikortin omaavaa tuomaria, joten ei meidän tuomaritasoa voi huonoksi sanoa. Se että täällä netissä nillitetään pisteistä on aivan turhaa. Jos joku on pettynyt tuomarointiin voi omaa suoritustaan/palautetta kysyä suoraan tuomaritoimikunnalta. Lisäksi moni arvio tilannetta pelkistä kuvista ja se on ihan eri kuin katsoa tyttöjä&poikia parin metrin päästä livenä. Jos vituttaa, niin pyydä palaute, tee asialle jotain ja mene eteenpäin...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Molemmat voittajat ovat käsittääkseni yli 30v mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

Niin kyllä voitot ja kärkisijat menivät ihan oikeaan osoitteeseen, mutta sitten kun näitä "jämäsijoja" jaettiin, niin niissä näytti olevan jokseenkin mielivaltaista sijoittelua.
Henk. koht. olisin kylläkin molemmissa (jkl/tre) karsinnoissa 1. ja 2. sijat laittanut toisin päin... mutta se on vain minun näkemykseni (ja nähtävästi arvostan eri asioita kisaajissa kuin tuomarit).

Oman lajini arvosteltavissa kilpailijoissa minulla ei siis missää nimessä ole yhtään inhokkia, mutta kaikkien persoonasta tai mielipiteistä en välttämättä henkilökohtaisesti pidä. SILTI minulla ei ole ikinä tullut mieleenkään arvosteluissa että antaisin minkään tällaisen tapauksen vaikuttaa kilpailijan arvostelusuorituksen pisteytykseen.

Kyllä se saattaa vaikuttaa arvosteluun alitajuisestikin (ja huomaamatta), vaikka ei tarkoituksella inhokkeja huonommin pisteyttäisikään. Loppujen lopuksi me ihmiset ollaan aika tyhmiä elukoita ja usein vielä aika huonoja itse näkemään se tyhmyytemme. Toisaalta en mä tiedä miten tuomarilajissa tuota voisi mitenkään täysin välttääkkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom