talvirenkailla ajaminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EBBA
  • Aloitettu Aloitettu
Millaset sakot saa jos nyt viel ajelee nastarenkailla?...pitäs päästä treenaan mut talvirenkaat alla..enkä tosiaan osaa itse niitä vaihtaa...enkä omista sitä hmmm...tunkkiakaan :)..paljonkohan mahtaa maksaa huoltoasemalla renkaiden vaihto?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
EBBA sanoi:
Millaset sakot saa jos nyt viel ajelee nastarenkailla?...pitäs päästä treenaan mut talvirenkaat alla..enkä tosiaan osaa itse niitä vaihtaa...enkä omista sitä hmmm...tunkkiakaan :)..paljonkohan mahtaa maksaa huoltoasemalla renkaiden vaihto?

Tuskin saat vielä minkäänlaisia sakkoja, huomautuksen korkeintaan. Jos pysäyttävät niin sanot, että olit vapun Levillä ja et uskaltanut kesärenkailla lähteä sinne etkä vielä ehtinyt vaihtaa.
Parilla kympillä vaihtoivat ainakin Treella joskus pari vuotta sitten.

-edit- Etkä sitten syytä minua, jos saatkin sakot... :)

Oletko varma että ei ole tunkkia? Kait jokaisessa autossa pitäisi joku tunkin rimpula olla. Mitä sitä vararenkaalla jos ei ole tunkkiakaan.

Tsekkaa auton takaloosteri. Yleensä välipohjan alla on vararengas, ja siellä voi olla tunkkikin samassa. Jos et ole ikinä tunkkia käyttänyt, niin kysy joltain ennen kuin alat itse leikkimään.

Thanks vastauksesta...pelastit mun päivän BadHair :) Joo täytyy sit treenin jälkeen koluta toi takalunkka jos sieltä jokin vempain löytyis :nolo: ..ja joku ystävällinen naapuri joka haluis auttaa blondia hädässä :rolleyes: ...

Kaverilla oli eilen vielä talvirenkaat alla, ja hänet pysäytettiin puhallusratsiaan. Jotain ne siinä kuittasivat että "mukavasti sulla vielä ropisee nuo":hyper:
Eipä siinä mitään, kehottivat vaan vaihtamaan pois.

Jos löydät tunkin autostasi, niin yritä seuraavaksi löytää ohjekirja. Siinä saattaa olla kuvalliset ohjeet tunkin käyttöön ja renkaan vaihtoon. Täällä Keski-Suomessa oli muuten tänä aamuna lämpötila vielä pakkasen puolella, eli ei vielä ole kiirettä renkaiden vaihtoon :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom