Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bridgestone ei osaa nastarengasta tehdä.
Varman päälle pelaat kun otat Nokian, Michelinin tai Gislavedin.
Saisin talvirenkaat näihin hintoihin:
Dayton DW700S 305€
Bridgestone Noranza 428€
Michelin X-Ice North 410€
Mitä mieltä näistä? Daytonit halvimmat mutta onko paskoja?
Ostin muuten ne Michelin X-Ice Northit.
Tänä aamuna joutuivat Tampereen lumikaaoksessa klo 6.00 testiin - hyvin toimi, parhaat talvirenkaat mitä ikinä olen omistanut :thumbs:
Saisin talvirenkaat näihin hintoihin:
Dayton DW700S 305€
Bridgestone Noranza 428€
Michelin X-Ice North 410€
Mitä mieltä näistä? Daytonit halvimmat mutta onko paskoja?
Mitä hiton hintoja?! Laitatin juuri Bridgestone Noranzat paikallisella autoliikkeellä alle ja koko hoito 250 ecua. Mitä kokoa hait? Vianor olisi kyninyt ko. rilloista 355 ja tarjosi Hankookin murhapalloja 270 euroon. Hämmästyttäviä hintaeroja. Renkaissa jos missä kannattaa tehdä kunnon kilpailutus jos voi kerran lähes parisataa säästää..
Olen varmaan liian rikas kun en jaksa soitella ja ravata ympäri kaupunkia halvimpien hintojen perässä :D
Nastarenkaat kannattaa laittaa jos eteläsuomessa asuu ja ajelee. Siellä päin kun tiet suolataan useammin ja tienpinnat on enemmän jäiset kun lumiset niin tarvii nastoja. Kitkat on sitten enemmän pohjoisen lumisille teille. Tietysti mukavuus asiatkin ratkaisee. Mitään halpiksia (hankook, dayton yms.) ei kannata laittaa, niissä saattaa pito loppua yllättävän nopeasti.
Noniin. Olis sitten itelläkin uusien talvigummien osto edessä, vaihtoehtoina ovat:
Misukan X-ice north
Continental WinterViking 2
Hakkapeliitta 5
Itse olisin taipuvainen ostamaan joko Continentalit tai Misukat (kummat saan halvemmalla), mutta yks tuttu väitti, että Hakkapeliitta pelittää pidempään, eli pysyisi useamman talven hyvässä kuosissa?? Onkohan noin, kokemuksia??
Noniin. Olis sitten itelläkin uusien talvigummien osto edessä, vaihtoehtoina ovat:
Misukan X-ice north
Continental WinterViking 2
Hakkapeliitta 5
Itse olisin taipuvainen ostamaan joko Continentalit tai Misukat (kummat saan halvemmalla), mutta yks tuttu väitti, että Hakkapeliitta pelittää pidempään, eli pysyisi useamman talven hyvässä kuosissa?? Onkohan noin, kokemuksia??
Jep, kyllä se taitaa vaaka kallistua Misukkaan, varsinkin tuon TM:n artikkelin luettuani. Täytyypä kysellä hiukan hintoja muutamasta liikkeestä, kiitokset vain mielipiteistä!