Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eleonoora sanoi:Kiva saada vähän vaihtelua, kun saa talvivanteet alle. Vaikka mikään ei voita meidän kesävanteita.
D.Yates sanoi:En meinaa vaihtaa nastoja alle.
On nääs kitkat
kopsis sanoi:Vanteillako te ajatte
...sorry, oli pakko...
Eleonoora sanoi::curs: Arvasin, että jonkun on pakko. :D Yleensä ihmiset ymmärtää. Ja meillä puhutaan noin.
edit: meilläkin on nyt viimeiset nastarenkaat menossa. Nämä ajetaan loppuun ja sitten siirrytään kitkoihin. Eipähän tarvitse sitten miettiä, että koska vaihtaisi talvirenkaat/kesärenkaat. Eikä harmita talvella niin paljoa, kun ajaa lumettomilla teillä.
jarhu sanoi:Mutta kannattaa silti vaihtaa ne kitkat pois kesäksi. Näin pari vuotta kitkoilla ajaneena, olen huomannut että kesäkäyttö syö sen kitkan lamelli(?)pinnan nopeasti. Sen lisäksi pito on normaaleita kesärenkaita huonompi, tosin asiaa ei huomaa, jollei hurjastele tai ole tehokkaampi auto alla. Ainakin omasta mielestä kitkat on siinä mielessä kans hyvät, että ei tarvi hätäillä milloin kannattaa vaihtaa renkaat. Voi ihan reilusti ennen ensimmäisiä kylmiä kelejä rykästä alle ja ajella ilman pelkoa ensijäistä jne.
Nämä oli sitten vain mun kokemuksia. Ja vielä nastaenthusiasteille: ei, en väitä, että kitkat olisi paremmat kuin nastat. Kitkat on huolettomat kunhan ei ajele itse huolettomasti, kuten nastarenkailla ajavat yleensä tekevät.
jarhu sanoi:Nämä oli sitten vain mun kokemuksia. Ja vielä nastaenthusiasteille: ei, en väitä, että kitkat olisi paremmat kuin nastat. Kitkat on huolettomat kunhan ei ajele itse huolettomasti, kuten nastarenkailla ajavat yleensä tekevät.