Talous/politiikka alaosio yleiselle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Otsikon mukaan, olisiko tuollaisessa järkeä? Tosta on ennenkin jotain puhetta ollut ja mun mielestä sille olisi käyttöä. Täällä on kuitenkin paljon porukkaa jotka tykkää noista jauhaa ja taas paljon joita ne vain suurinpiirtein vituttaa. Jos ne olisi siististi omalla alaosioillaan, voisi ne sitten halutessaan mennä sinne lukemaan ja kirjoittamaan. Ja taas toisaalta se selkiyttäisi tuota yleistä ja pitäisi nuo ko. keskustelut järkevästi löydettävissä.

Eli samaan tapaan kun nyt on esim. moottoriajoneuvot ja tekniikka.

Joo ja ei. Itse käytän oikeastaan pelkästään tuota "uudet viestit"-nappia jolloin alaosioilla sun muilla jaotuksilla ei ole mitään väliä. Mutta auta armias, kun tuleekin mieleen joku ketju, jonka haluaa tsekata, mutta ei muista millä osiolla se olikaan, niin sitä ei ihan heti löydä. Totta on myös se, että suurimman osan ketjuista pystyy jo nimen perusteella laittamaan johonkin osioon, mutta kuitenkin on usein tullut tilanteita jolloin sitä threadia saa hakemalla hakea. Esimerkkinä vaikka sellainen tilanne jossa joku on tehnyt treenivideon. Se voi löytyä: treenipäiväkirja-, kuva-, treeni-, aloittelijoiden taikka sitten salaiset kansiot osiolta.:D

:offtopic:

Olisko matkailulle oma alaosio mitään? Meinaan kokoajan kysellään, millainen on jokin maa lomakohteena yms. Olen tätä joskus ennenkin ehdottanut.

Politiikka/talousosio olisi hyvä!

Matkailulle olis tosiaan myös hyvä olla oma osasto. Sinne vois porukka myös kirjoitella omista reissuistaan matkakertomuksia ja arvosteluja hotelleista yms.

Ja mun mielestä homma ei mene sekavaksi jos nämä nimenomaan on yleisen alaosioita. Vaan se selkeyttäisi homman lukemista suuresti kun käyttäjämäärä kasvaa ja yleisen suosio on kova!

Itse voisin tottakai aikatauluni puitteissa tuollaista talous/politiikka osiota yrittää pitää hankassa mahdollisimman hyvin, koska aihealueet treenaamisen ohella kovasti kiinnostavat.

Myös tuolle matkailulle voisi kysyntää olla.

Joo ja toi saattais ehkäistä sitä ettei toi kuljetusala tuu vetämään sitä Robin Hood -roolia jokaiseen threadiin.

Ja varmaan noita (ja laadukkaita sellaisia) olisi vielä enemmän jos niitä omassa alaosiossaan olisi. Voi hyvin verrata tohon ajoneuvot ja tekniikka alaosioon. Toimii hiton hyvin tuokin.

Tuo PeteH:n uusin Venäjäketju on taas hyvä esimerkki siitä miksi tuollainen alaosio on paikallaan. Vaikka ymmärrän sen että se pienoinen Venäjän ihannointi joitakuitan häiritseekin, voisi omalla alaosiollaan olevat ketjut asiasta täysin kiinnostumattomat jättää kokonaan katsomatta ja ei tarttisi niitä paskapostauksia deletoida jatkuvasti.

Eikä vissiin paljon kukaan ainakaan vastaan tunnu tällasta olevan? No Mikehän tämän tietty päättää, että eipä tähän sen kummempaa pysty tekmään kun antamaan näkemyksiä puolesta ja vastaan.

Eikä vissiin paljon kukaan ainakaan vastaan tunnu tällasta olevan? No Mikehän tämän tietty päättää, että eipä tähän sen kummempaa pysty tekmään kun antamaan näkemyksiä puolesta ja vastaan.

Mitä sitä suotta hyvää ideaa vastustamaan. :) Tosta ei ainakaa oo mitää haittaa kenellekkää. Hyvä idea! Mike?

mielenkiintoista luettavaahan siellä olisi. kannatan.

mielestäni tämä tredi ja aiheen ajankohta kertoo sijoittamisesta ja siihen liittyvistä riskeistä paljon lähitulevaisuudessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom