Takapönttö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MAX_23 sanoi:
Hommaa remuksen pönttö parhaita mitä rahalla saa äänet aivan helvetin hienot eikä varmasti ahdista ;)

Vähän myöhässä, kuten jo tuossa aikaisemmin mainitsin niin magnaflow on jo hankittu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pitäs saada v6 mersuun vähän ääntä. Oisko suositella halpaa takapönttöö? Ei vitti paria sataa maksaa pöntöstä.

Jos ääntä haluat halvalla niin ota takapönttö pois. Juu, ei vitsi vaan ihan oikeasti. Autosta riippuen voi tulla ihan sopivatkin äänet. Jos tuntuu hyvältä niin sit vähän putkea ja jotkut putkenpäät taakse. Jos tuntuu pahalta niin pönttö kiinni ja uuden metsästykseen.

Pitäs saada v6 mersuun vähän ääntä. Oisko suositella halpaa takapönttöö? Ei vitti paria sataa maksaa pöntöstä.

Jos ääntä haluat halvalla niin ota takapönttö pois. Juu, ei vitsi vaan ihan oikeasti. Autosta riippuen voi tulla ihan sopivatkin äänet. Jos tuntuu hyvältä niin sit vähän putkea ja jotkut putkenpäät taakse. Jos tuntuu pahalta niin pönttö kiinni ja uuden metsästykseen.

Komppaan.

Mulla oli Taunuksessa suorat putket V6-koneesta taakse. Kuulu ihan hyvät pörinät ja naapurit heräs kun ajeli ohi.

taunus.jpg

Ei jaksas nyt ruveta rakentelemaan pahemmin kun ei oo kunnon paikkaa.. Helppo olis vaan pönttö vaihtaa.

Pöntöt mullakin tossa oli, nappasin irti kun ruostuivat puhki ja pistin suoraa putkea tilalle.

Joo, äänistäkin tuli reteemmät. Siis kai te nyt pakoputkessa sijaitsevista pönttömallisista äänenvaimentimista puhutte?
Puhutaan, mutta MattiH ei jaksais rakennella. Tosin vaatii jonkun tarvikepöntön asentelukin hitusen verran rakentelua, kun ei ne suorilta paikoilleen mene.

Puhutaan, mutta MattiH ei jaksais rakennella. Tosin vaatii jonkun tarvikepöntön asentelukin hitusen verran rakentelua, kun ei ne suorilta paikoilleen mene.

No sitä minä mietin kanssa että samalla vaivalla siihen pistää putken pätkän, eikä maksakaan mitään.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No sitä minä mietin kanssa että samalla vaivalla siihen pistää putken pätkän, eikä maksakaan mitään.
Jep. Jos sitä halvalla haluaa niin mönkii sinne auton alle mitan kanssa ja ottaa eri putken osuuksien mitat ylös. Sit vaan päättää minkä pöntön sieltä korvaa suoralla putkella niin pitäis jotain pörpötystä saada aikaan.
Ite taidan tässä joutua omaan romuuni tekemään ko. operaation takapöntölle kun meinaa olla matkansa päässä ja uus maksaa hunajaa. Eikä ääntenkään pitäis karata käsistä kun on tdi niin turbo onneks vaimentaa jo aika paljon + sitten vielä keskipönttö.

Jepjep kyllä mä osaa osaa pöntön asentaa. Hitsuuta, korvakkeiden sovitteluja ja ehkä jos mitat ei täsmää niin saahan noita putkenpätkiä kaupasta. En mä nyt rupee mitään suoraa putkee laittamaan tollaseen autoon :D Kaipais vähän jotain jännitystä elämään ja tohon autoon. Semmonen soikea putkenpäinen pönttö kun löytys. Pari kertaa tollasen motonetin halppiksen asentanu mutta en tiiä kehtaako 10ke autoon asentaa. Yhessä autossa ainakin pahasti kaiku putkessa moottorijarrullakin. Hommaan subarun seuraavaks niin voi hyvällä omalla tunnolla rakentaa paukku putken ;P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom