Taito Haara

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minua kiinnostaisi tietää kokeiliko Jouko Leppä koskaan voimiaan voimanostossa?

Hieman offtopicia:
Jos Taito Haara oli äärimmäisen ahkera ja motivoitunut reenaaja niin Jouko Leppä taasen on ollut kuulemma äärilaiska reenaamaan. Onko kukaan samoilta seuduilta ja tietäisi kertoa jotain faktaa hänen reenaamisestaan? Vahva ku mikä se oli reenas tai ei.

Kysyin liitosta niin dvd:tä on saatavilla 33€ sis. postikulut.

Kalevi Lahdenranta kilpaili myös voimanostossa.Voimanostoliiton sivuilta ku kattelee niitä 70-luvun SM-kisojen tuloksia ni paljo siellä on painonnostosta tuttuja nimiä.

Minua kiinnostaisi tietää kokeiliko Jouko Leppä koskaan voimiaan voimanostossa?

Forssan Lehdessä oli mielenkiintoinen juttu Kalevi Lahdenrannasta, hänhän teki tempauksen maailmanennätyksen 185kg Forssassa vuonna 1974, voimanosto YT oli vaatimaton n.950 kg. Aivan hurjia miehiä molemmat, Haara ja Lahdenranta.

Hieman offtopicia:
Jos Taito Haara oli äärimmäisen ahkera ja motivoitunut reenaaja niin Jouko Leppä taasen on ollut kuulemma äärilaiska reenaamaan. Onko kukaan samoilta seuduilta ja tietäisi kertoa jotain faktaa hänen reenaamisestaan? Vahva ku mikä se oli reenas tai ei.

en aiheesta tiedä mutta sekin on aina vähän venyvä käsite tuo laiska reenaaja.. mulle kerran joku mies kehuskeli ettei Kinnusen tapio reenannu ku 4-5 kertaa viikkoon ja teki kovia tuloksia siitä huolimatta, vaikka oli "laiska" reenaaja, nyt kun oon nähny millasia ohjelmia se tolle roiniselle kirjottelee niin en todellakaan olis enään nauramassa sille 4 kertaa viikossa,meinaan jos ne reenit on ollut tuota mitä se nykyään kirjottaa ohjelmiin niin kyllä se 4 kertaa viikkoon on ollut paljon!! :D

Joskus tulee luettua tuo Taito Haaran haastattelu uudelleen kun tuntuu työmäärät vaikuttavan motivaatioon. On kyllä treenannut käsittämättömän kovaa ja vielä kahta lajia...

Olin Turun MM:ssä vuonna 1978 katsomassa, Haara nosteli siellä.

kaverilla oli kaitafilmikamera mukana. Vielä kun sais filmit jostain lainaksi; kaveri muutti aikoinaan Australiaan ja on jo nukkunut pois tästä maailmasta.

Eräs maamme painonnosto konkari kertoi, että Haaran tempausreeni saattoi mennä 1x60kg, 1x100kg, 1x140kg ja 1x160kg tietysti on lämmitellyt kunnolla ennen noita :D Ei ole tarvinnut hinkata 5kg nousuilla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo on sinänsä ihan uskottavaa, kun kerta kahta lajia treenasi samaan aikaan. Harjoituksiin on ollut pakko keksiä jonkinlaisia ajansäästökeinoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom