"taitettava" Polkupyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ropzu
  • Aloitettu Aloitettu
Niin eli mun muistaakseni viime vuonna mainostettii paljon sellasta pyörää minkä saa ns "kasaan" sen vois raahata mukaan dösään ja junaan nii että ei tarvii maksaa mitää =D jos jollaki käsitystä mistä näitä pyöriä saa vois tähä linkittää jtn :) kiitos ja kuittaus

ja tuolta ei oikeen löytynyt sopivan laista kohtaa minne tämä ois kuulunu joten laitoin tänne :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helmalta löytyy: Jekku.

Pyörä on hintava mutta ei petä alle, näppärä lyhyemmille etapeille.

uppia tälle threadille..eli lisää kokemuksia kaivattaisiin. onko rahan haaskausta ostaa tollanen huntin taittofillari tyyliin sotkasta? mitään päivittäistä ajoa kun ei ole tarvis polkea..parin kilsan kauppareissuja lähinnä ja salille

"On mulla jippo-pyörä kolmivaihteinen, se taittuu tosta keskeltä - menee ihan mihi vaa! ysiysiysikyt! ysiysiysikyt!"

Myönnettäköön et satasen mankeli kuulostaa vähän liian halvalta peliltä ollakseen hyvä ja kestävä. Veikkaan et tuo taitto mahdollisuus hieman heikentää runkoa, tosin on siinä kahden vuoden takuu. Ostaisin itse ihan normipyörän jos ei tuolle rungon taittumiselle ole käyttöä.

uppia tälle threadille..eli lisää kokemuksia kaivattaisiin. onko rahan haaskausta ostaa tollanen huntin taittofillari tyyliin sotkasta? mitään päivittäistä ajoa kun ei ole tarvis polkea..parin kilsan kauppareissuja lähinnä ja salille

On. Kaikille parempi jos annat ennemmin satasen minulle ja kävelet nuo matkat. Lupaan että sinua vituttaa enemmän jos ostat satasella "pyörän" joka sitten jossain alamäessä menee palasiksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom