Turisas sanoi:Oletko Taicaviitta jotenkin opiskellut piirtämistä? Lukenu jotain oppaita, käyny jossain kursseilla, jopa koulun penkillä asiaan perehtynyt? Tuon tasoisia teoksia kun näkee esimerkiksi jossain nettigallerioissa, niin ne tuntus lähes poikkeuksetta olevan joidenkin alaa opiskelevien työtä. Oli tausta mikä tahansa niin upeata on.
joskus tenavana kävin sellaisessa piirtämiskerhossa, jossa kai jotain alkeita oppi. tosin tällaisia (siis ei tietty tän tasoisia, vaan samalla idealla tehtyjä) kuvia piirtelin jo hyvinkin pienenä tenavana. kaipa se on äidiltä peritty (
äitille) lahja, muistan hänenkin olleen tosi hyvä piirtäjä, kun minulle pikkuisena jotain hevosia piirteli.sitten vanhempana (aikuistahan minusta ei siis ikinä edes tule) menin kyllä kouluun, josta olisin valmistunut mainosgraafikoksi. ei se vaan oikein ollut mun juttu - ainakaan sen tyylinen graafinen ala. nykyinen työni onkin sitten ihan jotain muuta (puhumattakaan ovella seisotuista vuosista). toimistotyöntekijää minusta kun ei oikein taida saada millään, on vähän liian vahva luonne siihen (itse asiassa kuullut sen useilta ihmisiltä, ja taitaapa olla nähtävästi paraillaan käynnissä olevien bänksien yksi syykin - kaikki kun eivät tule toimeen vahvaluonteisten ihmisien kanssa. sille ei vaan voi mitään.).
mutta, en mä kyllä siellä kesken jätetyllä graafikkokurssillakaan piirtämään oppinut, olin jo tällaisia piirrellyt useita vuosia ennen sinne menoa. galligraafisia juttuja sieltä korkeintaan tarttui hieman matkaan.
eli - vielä kerran - kiitos äitille. :haart: olisin toki ollut iloinen jos minut olisi siunattu vielä myös mesoforfisemmalla vartalotyypillä. ;)
well - you can´t get it all.
- ja onhan niitä rustailuja lisää, mutta eiköhän nää nyt tähän hätään riitä.

Nyt muuten repesin sitten niin totaalisesti, että en vähään aikaan. :thumbs: