Taidekangas/-matsku/-pergamentti/-papru?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus muksuna maalasin vähän mut sen jälkeen ollut ihan yössä touhuista. Mikä on sellanen kustannustehokas matsku jolle vois töhriä ilman että saa kukkaroon aikaan ihan hirveätä lovea?

Jossain oli joskus sellasta sekotetta joka oli vähän niinku paprua mutta seassa oli puuvillaa, eli jos tollanen on edullisempaa niin aina vaan parempi. Kait sitä vois käyttää ihan vaan vaaleata puuvillakangastakin, mut se sais kyllä olla tuhtia kamaa. Ei mitään lakanaa.

Kelasin mennä kangaskaupasta kysymään (tosin eivät olleet tänään auki vaikka on vaan pyhä) jotain vastaavaa kun muistaakseni oikeat taidekankaat tais olla aika tyyriitä sotkea. Tosin en silleen edes tiedä, luulen vaan. Ihan pihalla...

Mitä mun oikeen pitää ostaa? Woot?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä menee kanssa levyosastolle, mut itse maalaan (akryyleillä, öljyllä, jopa tussilla) pohjustetulle kova- tai lastulevylle. Pohjustukseen olen käyttänyt ihan perus valkoista (ulko- tai sisä)maalia, ei öljypohjaista.

Eri pohjustusaineilla saa melkein mistä tahansa maalattavan pinnan. Gesso on kallista pohjustusainesta, perus maalipönikkä halvempaa ;)

Nooh meikä painelee maanantaina kangaskauppaan penkomaan hyllyjä. Katotaan mitä sieltä sattuu matkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom