Tahtoo vähän läskiä

Minun massajuoma:
5 banaania
1l maitoa
0.5l kermajäätelöa
3dl heraa
0.5 jugurttia
1dl maltoa
0,5dl sokeria
0.5 rypsiöljyä

nautitaan esim. elokuvaa katsellessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juu, elikkä itellä toimi se, että alat vain syömään ihan perkeleesti ja mielellään erittäin paljon rasvaa, koska tällöin aineenvaihduntasi hidastuu ja painosi nousee paremmin ja aerobisesta liikunnasta ei tietysti puhettakaan... 2l punasta maitoa/pvä on yks hyvä konsti...

mutta miettisin silti vielä hetken, koska ton lihomisen jälkeen oli fiilikset et "en mä tätä painoo täs muodos halunnu lisää" ja seuraavan kerran kun lisään painoa radikaalisti, niin teen sen ihan eri tavalla.

Jos kylkiluut vielä näkyy, niin ei sitä lihasta niin hirmuisesti vielä ole ja kerta sitä kumminkin on hyvin tullut, niin tietenkin kannattaa jatkaa samaan malliin.

Tuo laihuusongelma kyllä varmasti ratkeaa itsestään kun ikää tulee lisää. Jos nyt lähdet mukaan noihin karmeisiin bulkkauskuureihin, niin parhaassa tapauksessa olet jo muutaman vuoden päästä jo painonvartijoihinliittymiskunnossa.

Tietenkin, jos haluaa lihasta, niin pitää syödä enemmän kuin kuluttaa, mutta lisää sitä syömistä hyvin hillitysti asteittain.

Originally posted by Pig
Jos kylkiluut vielä näkyy, niin ei sitä lihasta niin hirmuisesti vielä ole...

Eikös ne kylkiluut voi näkyä vaikka olisi reilustikin lihasta, vai..

Siis eihän ainakaan mun mielestä laihuus ole este lihaksien kasvulle! Nyt kuitenkin nostetaan paino tonne yli 70kg niin voi olla vähän järkevämmän näkönenkin!

mä olin joskus samassa tilanteessa. 180cm/60kg ja ajattelin että täytyy sitä vähän läskiä saada ettei olis niin perkeleen laiha. Söin kaikkea lihottavaa koska ajattelin etten lihoa tai jos lihoan niin se on vaan hyvä. 6kk ja 20kg myöhemmin kadutti. Lihaa oli toki tullut todella paljon ja tulokset nousseet mutta jenkkakahvat on vieläkin tallella. Sitä ei itse huomannut muutosta koska näki itsensä peilistä joka päivä. Perhetuttu joka näki mut vasta bulkin lopussa sanoi ettei olisi enää tunnistanut jos olisin kadulla tullut vastaan. Eli jonkin näköisestä kokemuksesta voin sanoa ettei tahallinen läskin kerääminen kannata, oli kuinka laiha tahansa.

Järkevä keino bulkata: syö niin paljon kaloreita kuin pystyy (tai on ohjelman mukaan tarkoitus, kummin päin vain) - vain ns. puhtaista lähteistä.

Eli ei mitään roskaruokaa, paskoja rasvoja ja sokeria vaan hitaita hiilareita, kuitua, kohtuullisesti proteiinia ja terveellisiä rasvoja öljyistä.

Nyt kun alan syömään bulkkiluonteisesti ABCD-syklityksen mukaan, oikeastaan kaikki mitä syön on seuraavassa listassa:

-Rasvaton maito
-Tuoremehu
-Rypsiöljy
-Kaurapasta, lisätty kuitua
-Ruisleipä
-Täysjyväleipä
-Riisi, täysjyvä tai basmati
-Mysli (ei mitään sokeriversiota)
-Elovena Plus kaurahiutaleet
-Vihannekset (kurkku, tomaatti, salaatinlehdet, paprika)
-Olympia-sulatejuusto (leivän päälle)
-Jauheliha, rasvaa alle 5%
-Kana
-Tonnikala vedessä
-Heraproteiini
-Fast Promixin kaltainen oma proteiinisekoitus
-Malto ja dextroosi (vain palautusjuomassa)
-Vitargo (vain ennen treeniä)

Ja näistä 500-1000 kcal ylimääräistä päivässä. Ei pikaruokaa. Kävisi järkeen, että kun bulkkaa käyttäen nimenomaan tällaista "cleania" ruokavalioa pitäisi painonlisäyksestä suuremman osan olla lihasta kuin esim. syöden lähinnä pizzaa, hampurilaisia, makkaraa ja maltoa.

OK, monille ei sovi nimenomaan puhtaiden ruokien syönti myös bulkatessa vaan on "pakko" syödä hampurilaisia ja pizzaa ja kaikkea mitä ei todellakaan dieetatessa saa. Itse yritän pysyä noissa ruoka-aineissa, katsotaan joutuuko sitä sortumaan roskaruokaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom