Tahranpoisto

Tähän saapi listata hyväksi todettuja kikkoja erilaisten tahrojen poistoon.

Itsellä tällä hetkellä päänvaivana sohvan kangaspäällysteeseen imeytynyt Fairy, millä ilveellä lähtee vai lähteekö?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sohva ei ole mun vaan kaverin, joka sano ettei se lähe millään kun on jo imeytynyt. En kyllä usko.

Tätä se sitten on kun tulee kerrankin otettua kunnolla. :(

Ei sitä fairya kannata oikeesti juoda, vaikka ne siinä Bad luck love -leffassa niin tekevätkin. ;)

Kyllä se fairy liukenee veteen, kun tarpeeksi läträä. On sitten eri asia, voiko soffaa/soffatyynyä hirviästi liotella. Lämmin vesi toimii kylmää paremmin.

Ostoskanavalta tilaamaan uskomaton höyrytinpuhdistin!
Kyllähän se veteen sekoittuu/liukenee. Kostuttaa sitä tahraa, vähän hieroo päältä ja imeyttää seoksen johonkin imukykyisempään materiaaliin, esim talouspaperi. Tuota muutaman kerran toistelee niin saadaan ainakin pahimmat tahrat irtoamaan, toki jos on arkaa materiaalia, niin lopputulos voi olla rumempi.

rafael30 sanoi:
Ostoskanavalta tilaamaan uskomaton höyrytinpuhdistin!
On muuten helvetin hyvä laite, Ostoskanavan vehkeestä en tiedä mitään, mutta Kärscherin höyrypesuri on kuningaslaite :5:

Hah, tuli heti viiden vuoden jälkeen uusi tahranpoisto-ongelma ja haulla löysin vieläpä itse perustamani threadin!

Kyseessä tällä kertaa kaksi valkosta paitaa, pikee ja huppari. Pikeessä on ruoho-ja multatahroja ja hupparissa pari pientä punaviiniläiskää. Paidat liatessani olin sen verran kovassa muusissa, että huomasin tuhon vasta parin päivän päästä. Pesukone ei auttanut eikä myöskään monilla foorumeilla laajasti hehkutettu sappisaippua. HALP!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom