Pitäny ottaa iPad 3 pois kuvasta kun olisi ollut kaikissa parempi..
;)
;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä taas oon vastakkaista mieltä ja mua vitutti kun olin melkein pakotettu ostamaan 3G-version galaxy tab 2:sta. Lähdin hakeen wifi-versiota, mutta Elisa shopitissa ei ollut kuin 3G ja Gigantista olisi saanut, mutta se oli taas kallis siihen nähden ettei siinä ole 3G:tä ja hintaero Elisa shopitin vekottimeen pari kymppiä. Sitä paitsi eukko oli vahvasti sitä mieltä, että täytyy olla 3G. Täytyi sit ottaa se 3G. En oo kertaakaan tarvinnut enkä varmaan tarvitse. Kotona sitä on tullut käytettyä wlanin kanssa ja jos jossain muualla tarvitsen, niin helppo se on netti jakaa puhelimesta.Kyllä guuglen kartat ja navit käy! Löytyykö vaataava mallia mihin saa lyötyä möbiilikaistan kiinni? Vittumainen alkaa jakaa puhelimesta verkkoa..
Siinä oot kyllä oikeessa että juurikin tabletti käyttöön 10 tuumanen olis parempi. Enkä myöskään näe tarpeen olla 3g yhteyttä. Nykyään kun puhelimet on mitä on yli neljän tuuman näyttöineen niin 10 tuumainen ilman 3g:tä olis se sopiva kotilaite...
Ostan ekaks lapsille joululahjaks tuon 7 tuumaisen ja sitten 10 tuumaisen itelle kun se tulee markkinoille :D
Eroaakohan tää skandinaavi nexus jotenkin siitä tabletista mitä google myy play storen kautta jenkeissä? Kun eikös galaxy nexusta ole kahta versiota; yakju ja takju, toiseen noista päivitykset tulee suoraan googlelta ja toiseen samsungin kautta? Onko kellään nörtillä tästä tietoa? Mietin vaan että pitääkö itte alkaa säätään että saa (tulevat) päivitykset kun ne on saatavilla.
Älä. :D Ihan samalla tavalla galaxy nexus on googlen kuin tämä nexus 7.Tämähän siis ei ole Samsungin Galaxy Nexus vaan Google Nexus, jonka valmistaja on Asus.
En luottaisi uskomiseen mutta jos näin olisi niin aina parempi.En usko, että poikkeaa jenkkiversiosta mitenkään.
Älä. :D Ihan samalla tavalla galaxy nexus on googlen kuin tämä nexus.
Joo, sain vaan sun viestistä sellaisen kuvan, että odottelet sampalta päivityksiä Nexus 7:n :D
On sitten todella näppärä tabletti tämä nexus 7, suosittelen. Jahka enemmän käyttöä alla niin laitan ajatuksia vähän enemmän.
Toimiiko myös sormilla tökkien vai pitääkö käyttää peenistä?
Toimiiko myös sormilla tökkien vai pitääkö käyttää peenistä?
Joo tää olis tärkeä tietää koska aattelin ostaa tyttärelle joululahjaksi jolloin tietysti tuo penis käyttö on hieman ongelmallista.