Taas ongelmia Firefoxin kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoAT
  • Aloitettu Aloitettu

JoAT

VIP
Kaupunki
Pohjanmaa
En löytäny söörtsillä mitään tämän kaltaiseen ongelmaan liittyvää aikaisemmista threadeistä, joten kysytäänpä uudessa threadissa...

Ongelma on seuraavanlainen:
1. Firefox suorittaa laittoman toiminnon ja kehoittaa käynnistämään selaimen uudestaan.
2. kun selaimen käynnistää uudelleen, firefox pyytää valitsemaan käyttäjän.
3. kun yrittää valita oletuskäyttäjän, tulee herja "oletuskäyttäjä jo käytössä, luo uusi käyttäjä." :confused:
4. kun luo uuden käyttäjän, häviää kaikki bookmarkit, laajennukset ja muut asetukset. :curs:

Mikä avuksi? miten saan vanhan kunnon oletuskäyttäjän takaisin? Tää on nyt käyny mulle kahdesti about puolen vuoden aikana. alkaa hiljakseen ahdistamaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kävi kanssa noin kerran, ja kun en tajunnut mitä piti tehdä kaikki bookmarkit läks veke... Sitä en tiedä miten bookmarkit saa enää pelastettua, mutta kun vika tulee uudelleen, älä luo uutta käyttäjää, vaan paina ctrl+alt+del->sovellukset tai prosessit. Olen kuitenkin 98% varma että se oli tuo "prosessit" alaosio. Siellä se firefox on yhä käynnissä, sammutat sen ja avaat selaimen uudestaan niin ei pitäisi enää vaatia tekemään
uutta käyttäjää.

Meikäläisellekin on käynyt näin,kirjanmerkit se perkele vei mennessään kun joutui käyttäjää vaihtamaan.Jos joku tietää mistä sitä foxin käyttäjää pystyy muuttamaan niin olkoon ystävällinen hän ja ilmoittakoon sen hänelle.Kiitos.

Mulla kävi kans kerran noin. Käytin järjestelmän palauttamista niin sai kirjanmerkit takaisin. Varmaan joku parempikin konsti löytyy kyl.

Rautaketju sanoi:
Meikäläisellekin on käynyt näin,kirjanmerkit se perkele vei mennessään kun joutui käyttäjää vaihtamaan.Jos joku tietää mistä sitä foxin käyttäjää pystyy muuttamaan niin olkoon ystävällinen hän ja ilmoittakoon sen hänelle.Kiitos.

Ainakin tämä toimii: Käynnistä -> suorita -> firefox.exe -profilemanager

Nyt pitäisi aueta se "kyselyikkuna", josta voit valita takaisin oman vanhan profiilisi ja poistaa toisen.

Mantu sanoi:

Nyt pitäisi aueta se "kyselyikkuna", josta voit valita takaisin oman vanhan profiilisi ja poistaa toisen.
Homma toimii! Kiitos tästä. Olen sulle protskusheikin velkaa. :kippis1:

It's all right!

Mantu sanoi:

Eiks toi ole lontooks start--> run? Ja sen jälkeenkö pitäis kirjottaa (firefox.exe -profilemanager) kenttään? En saanu pelaamaan.

Poista firefox ja asenna opera, toimii paljon tasapainoisemmin ja kaikkiominaisuudet on valmiissa toimivassa paketissa :P Ainoa häiritsevä tekijä on se mainosbanneri.

Fl4m3 sanoi:
Poista firefox ja asenna opera, toimii paljon tasapainoisemmin ja kaikkiominaisuudet on valmiissa toimivassa paketissa :P Ainoa häiritsevä tekijä on se mainosbanneri.

Siitä bannerista pääsee kyllä eroon kun vähän googlea käyttelee ;)

Jep mut eihän varetusta tueta... eihän... :nolo:
Ja saahan sen hyvin piiloon niillä palkkiasetuksilla. Kyl Opera rokkaa

Fl4m3 sanoi:
Jep mut eihän varetusta tueta... eihän... :nolo:
Ja saahan sen hyvin piiloon niillä palkkiasetuksilla. Kyl Opera rokkaa

Ainakin AdMuncher syö bannerit ja popupsit kivasti, mutta harmillisesti oopperan palkki jää tyhjänä möllöllöttämään. Saisikohan tuota pois kokonaan muuten kuin varettamisella, valkoisella korjauslakalla tai Migillä? No eipä tuon operan rekisteröintikään paljoa maksaisi, hyvää shittiähän oopperan pojat ovat pukanneet markkinoille :rock:

Fl4m3 sanoi:
Mulla sano opera jostain syystä sopimuksensa irti tossa puolisen vuotta sitten. Ei voinu ladata enää yhtään mitään. Edes sähköpostin liitetiedostoja ei saanu auki. Aina veti jumiin ja oli lähettämässä virheraporttia. Siitä asti oon käyttäny firefoxia.

:rock: Saahan sen pois hakemalla netistä rekisteröintiavaimen, lasketaanko sitä varettamiseksi? :P Opera on kyllä mulla ainakin ainoa selain joka on toiminut kunnolla ja tasaisen varmasti... Mokoma FireFox :david: sai ainoastaan verenpaineen nousemaan konstailemalla.. tosin siinä oli AdBlock addon josta meikä tykkäs ^^ :rolleyes:

edit: kummonen monkula toi adMuncher sit on? Onko siitä mihinkään?

Suositut

Back
Ylös Bottom