SUPERCARB 1kg -40%

Taas Gallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu
:)

Eli seuraavanlainen kysymys/kysymykset:
jos seurustelet,treenaako miehesi?
Treenaatteko mahdollisesti yhdessä vai tuleeko siitä pelkkää sotkua jos olette yhdessä salilla?
Käyttekö AINA yhdessä salilla??

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mies treenaa ja on alunperin opastanut minut kunnon treenin saloihin. Nykyisin treenaamme vain silloin tällöin yhdessä, aikataulut sattuvat niin harvoin yhteen ja toisaalta jos joskus samaan aikaan salille menemmekin, samat lihasryhmät ei yleensä satu olemaan treenivuorossa. Samaan aikaan salilla ollessamme käymme kuitenkin tarvittaessa tsemppaamassa toisiamme tietyissä liikkeissä ja kyllähän siitä on paljon apua, ainakin minulle :) Mies osasi jo aloittaessani arvioida loistavasti, millä painoilla minun kannattaa tehdä mitäkin liikettä ja hänen kannustuksellaan uskallan tarttua hurjaltakin tuntuviin haasteisiin.

Mä voisin kirjoittaa lähes sanasta sanaan niin kuin Tiukkis. Me treenataan väh. kerran viikossa yhtä aikaa (yleensä ukon rintapäivänä, se kun tykkää eniten minusta avustajana). Välillä tosin tykkään käydä ihan itseksenikin, kun siinä voi tehdä sellaisen "välitilinpäätöksen" että mihin pystyy yksinään.
Mutta ei ole kerran eikä kaksi kun ollaan päivitelty, että mitä siitä tulisi jos ei olisi näitä yhteisiä harrastuksia... Syödäänkin lähes samalla tavalla, mies vain enemmän, se kun yrittää massaa (mutta ilman liikoja rasvoja) ja minä sen sijaan yritän pitää painon kurissa. Viikonloppuisin sitten on yhteinen mässäyspäivä :p

Mä käyn pari kertaa viikossa ukon kanssa salilla. Mukavaa se on yhdessä käydä, varsinkin silloin kun tarttee varmistusta ja tsemppaamista. Mutta toisaalta taas joskus on kiva käydä yksinkin :)

Käydään yhdessä ja erikseen.

Hyvä verrata sukupuolieroja, kun ollaan lähes saman painoisia ja pituisia (ja ikäisiä). Siinä missä mies peittoaa mut mennen tullen penkissä, niin mä peittoan sen kyllä kyykyssä.

Nykyisin käymme enimmäkseen eri aikaan salilla - yhdessä emme varsinaisesti ole oikeastaan koskaan treenanneet (=samoja lihasryhmiä, samalla ohjelmalla). Kokoeroa kun on reilusti puolet miehen eduksi, ja tavoitteet kovasti erilaiset - mies hakee voimaa, minä "bodia"...Jos nuo nyt koskaan voi ihan toisensa poissulkevina asioina nähdä. Silloin harvoin kun aikataulumme osuvat yksiin ja pääsemme (samalle) salille yhtäaikaa(minä näes käyn välillä muillakin saleilla, mies on uskollinen yhdelle ainoalle salille kerrallaan), on toki kiva että on joku takuulla jolta kehtaa varmistusta tms apua pyytää... :cool:

Ja onhan se kiva välillä kytätä miestäni tekemässä kovia sarjoja äristen ja muristen....on se niin söpöä...:lol1:

Joka toinen viikko käydään yhdessä ja joka toinen viikko erikseen, riippuen siitä onko miehellä aamu- vai iltavuoro töissä.

Hyvin toimii, esim. pudotussarjoja olisi vaikea ilman apua toteuttaa, kun taas supersarjoja on kivempi vääntää niillä viikoilla kun käy yksin. Me treenataan samat tavoitteet mielessä (Pauliina Taluksen meille tekemät ohjelmat, tyyliin raskasviikko pudotussarjoilla, pumppiviikko supereita hyväksikäyttäen, taas raskas ja joka neljäs kevyt).

Mä olen ainakin saanut kivasti lisäpotkua treeniin sen myötä kun alettiin yhdessä treenaamaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Voi kun saisin houkuteltua minunkin äijäni salille kaveriksi. Toistaiseksi hän on suhtautunut tähän ajatukseeni melko negatiivisesti. Syytä en tiedä, mutta kai ne omat tekniikkaan (jamihin lie) liittyvät harrastukset vievät voiton. Mutta voisi kai sitä vähän kuntoillakin...

Meilläkin treenataan, mutta eri aikoihin, eri paikoissa ja eri tavoittein ja metodein. Muutaman kerran on tullut käytyä vaklaamassa puolin ja toisin, mutta yhdessä käyminen olisi puhdas mahdottomuus. Eikä se sinänsä haittaa. Kesän alussa tosin JJJ oli mukavaa seuraa, kun aloittelin pitkästä aikaa kovia kyykkyjä, niin sai tutun tyypin varmistamaan. Kyykkyyn on jotenkin hankalampaa pyytää varmistusta kuin muihin liikkeisiin. Ehkä se on se pyllistäminen vieraan henkilön edessä :D

Mä en saa äijääni millään salille. sil on muka aina liian myöhään töitä, käsi kipeenä ( murtu keväällä) tai muute vaan joku niin ettei voi tulla.

Mutta onnex mul on ehkä maailman paras treenikaveri (äijä), joka vääntää aika tosimielessä. Tosin nyt kun yritän saada painoo alas, ni käyn lähinnä bicissä ja stepperissä, mut jos mennään samaan aikaan tekee punttia, ni tietää, et seuraavana päivänä on paikat kipeet.

Treeniparin kaa on hyvä "tilittää" syömisiä ja toisaalta eilen oli syömispäivä, molemmil aika rankka treeniviikko, joten palkitsimme itsemme pizzalla...

Mun mielestä onki lähes yhtä tärkeetä, et on "syömä"-kaveri ku treenikaveri. Ravinnon osuus tulosten näkymisessä kun on kuitezki aika merkittävä

Treenaan yksin, aina. Näin tein silloinkin, kun avio-onni vielä kukoisti, jotenkin en vain "osaa" treenata puolison kanssa. Kyllä sitä välillä yritettiin, yksi kesä käytiin yhdessä suht tiiviistikin, mutta en tykännyt. Paremman tsempin saan, kun puhkun ja puhisen itsekseni.

Ehkä olen outo, mutta mua lähinnä ärsyttää "hyvä, hyvä, paina, paina, vielä tulee yksi, nooooinnn..." -tyylinen kannustus, enkä muutenkaan tykkää heittää läppää salilla - taisi olla Naiskovis, joka jossain threadissa sanoi olevansa niin aggressiivinen treenatessaan, että polttaa heti hihansa jos joku tulee kommentoimaan jotain? Mulla taitaa olla vähän samoja oireita, tosin sillä erotuksella että jos joku tuntematon heittää jotain, niin vastaan mielelläni, mutta oman (ex)miehen huulenheittoon ja "no ollaanpas sitä NYT tiukkoja, eikö sitä nyt vois vähän huumoriakin välillä" - asenteeseen kypsyin yhteisten salikokemusten kautta totaalisesti. PRKL, mä menen salille treenaamaan, EN relaamaan! :evil:

Toisaalta - välillä kaipaisin kyllä varmistajaa... (Nee, otan yhteyttä kun ehdin/muistan/jaksan!) :p

Mun ukkeli reenaa kanssa ja hän on reenannut jo kauan ennen kuin tapasimme, mä oon vasta aloittelija parin vuoden saliurallani.

Me käydään erikseen salilla pääasiassa siksi kun mä saan käydä ilmatteeksi töiden salilla ja hänellä on vuosikortti omalle kotisalilleen (kun asumme vielä erillään). Lomalla käytiin yhdessäkin ja oli siinä se hyöty että hän pytyis tarkistamaan mun tekniikoita ja mä olin sitten varmistamassa jotain hänen juttujaan.

Kivointa siinä että molempia kiinnostaa samat asiat on se että hän sitten kannustaa mua kotona kehumalla miten tuloksia näkyy hyvin ja saa puhua noista reenaamisista ja ruokavalioista ja lisäaineista yms. sydämensä kyllyydestä kun eihän niin vois tehdä jos ukkelia ei salihommat kiinnostais. Ja voidaan yhdessä käydä messuilla ym. Ja laskut bodaus- ja muista alan lehdistä voi jakaa kahdelle :D !!

Suositut

Back
Ylös Bottom