Treenaan yksin, aina. Näin tein silloinkin, kun avio-onni vielä kukoisti, jotenkin en vain "osaa" treenata puolison kanssa. Kyllä sitä välillä yritettiin, yksi kesä käytiin yhdessä suht tiiviistikin, mutta en tykännyt. Paremman tsempin saan, kun puhkun ja puhisen itsekseni.
Ehkä olen outo, mutta mua lähinnä ärsyttää "hyvä, hyvä, paina, paina, vielä tulee yksi, nooooinnn..." -tyylinen kannustus, enkä muutenkaan tykkää heittää läppää salilla - taisi olla Naiskovis, joka jossain threadissa sanoi olevansa niin aggressiivinen treenatessaan, että polttaa heti hihansa jos joku tulee kommentoimaan jotain? Mulla taitaa olla vähän samoja oireita, tosin sillä erotuksella että jos joku tuntematon heittää jotain, niin vastaan mielelläni, mutta oman (ex)miehen huulenheittoon ja "no ollaanpas sitä NYT tiukkoja, eikö sitä nyt vois vähän huumoriakin välillä" - asenteeseen kypsyin yhteisten salikokemusten kautta totaalisesti. PRKL, mä menen salille treenaamaan, EN relaamaan! :evil:
Toisaalta - välillä kaipaisin kyllä varmistajaa... (Nee, otan yhteyttä kun ehdin/muistan/jaksan!) :p