Taas asiatekstiä jippillä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja natu76
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jack the ripped
Noo, yksikään noista rookieista ei osunu edes lähellekkään tossa kreatiini jutussa....:lol2: :lol2:

No voi perkele. Olisit aikaisemmin kertonut. Mulla on just kreatiinitankkaus päällä 0,3g päiväannoksella - ettei munuaiset tuhoudu.

No voi herranjumala!! :eek: Enpä oo kyllä hassumpia juttuja kreatiinin käytöstä vielä kuullu! Toi tamppoonni juttu oli kyllä kans aika kova ellei joku tota täysin läpällä oo tonne heittäny. Mutta jos noin nopeesti haba jollain on kasvanu, niin pakkohan tota on kokeilla!!! :lol2:

Originally posted by Dragon
No voi perkele. Olisit aikaisemmin kertonut. Mulla on just kreatiinitankkaus päällä 0,3g päiväannoksella - ettei munuaiset tuhoudu.

Öö, siellä kyllä sanottiin ihan selvästi että 0,3g/painokilo, josta tulee 80 kiloisella 24 grammaa päivässä, eli olihan siellä paskan seassa asiallinenkin postaus. En nyt oikein ymmärtäny mitä Dragon ja Jack The Ripped ajoi takaa :confused:

no perkele

Originally posted by tappara
Öö, siellä kyllä sanottiin ihan selvästi että 0,3g/painokilo, josta tulee 80 kiloisella 24 grammaa päivässä, eli olihan siellä paskan seassa asiallinenkin postaus. En nyt oikein ymmärtäny mitä Dragon ja Jack The Ripped ajoi takaa :confused:

No perkele munuaiset meni ja taisi tulla kaupanpäälle valikoiva lukutaitokin... :lol2:

Originally posted by Ankka
Kyllähän nuo jippiin jutut joutaa jättää omaan arvoonsa.
Muistakaas sitten että...
http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/arguing.jpg
Ei mulla mitään muut asiaa ollut kun ajattelin todeta että "special olympics" on mielestäni tosi hieno juttu! ...olen siis tosissani!

Minusta toi kuva on lähinnä loukkaava. Tosin, Ankka, ymmärrän kyllä pointtisi, ja kieltämättä naurahdin pikkaisen! :lol2: ...mutta pidetään mielessä että vammaisillakin on oikeus urheilla ja voittaa!! (Tämä vaikuttaa varmaan hempeilyltä, joten on pakko kertoa että sali-kaverillani on downsin syndroomaa poteva, muistaakseni 17v poika, joka tykkää käydä isänsä kanssa salilla, ja se on kiitettävää! Näkisitte sen ilon minkä hän saa treenaamisesta!:) )

Originally posted by Samppo
Ei mulla mitään muut asiaa ollut kun ajattelin todeta että "special olympics" on mielestäni tosi hieno juttu! ...olen siis tosissani!

Minusta toi kuva on lähinnä loukkaava. Tosin, Ankka, ymmärrän kyllä pointtisi, ja kieltämättä naurahdin pikkaisen! :lol2: ...mutta pidetään mielessä että vammaisillakin on oikeus urheilla ja voittaa!! (Tämä vaikuttaa varmaan hempeilyltä, joten on pakko kertoa että sali-kaverillani on downsin syndroomaa poteva, muistaakseni 17v poika, joka tykkää käydä isänsä kanssa salilla, ja se on kiitettävää! Näkisitte sen ilon minkä hän saa treenaamisesta!:) )

Samppo, tuo on aivan totta, antaa kaikkien kukkien kukkia, toki niille rumimmille tulee välillä naurahdettua, mutta se on elämää.
:thumbs:

Originally posted by Arska
Ja lisää,
http://www.jippii.fi/forum/t.jsp?b=voimailu&t=505
Zeizei:llä tuntuu olevan jippiillä ystäviä...

Ha haa, sähän kyselit taannoin punttimimmeiltä rintsikkan ostovinkkejä "tyttöystävällesi" =)

Muahaha...no nyt se mitä silloin jo epäiltiin vahvistui kenelle niitä olet ostamassa...

[/QUOTE]

EI Zeizei tuollaisia asioita tarvitse salata pakkotoistolaisilta kerro rehellisesti vaan ongelmistasi...

Ps:;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom