T-paidat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu

Rinkku

epäihminen, antihomo
Ikä
52
Kesä koittaa ja pitäisi lähteä teepaitaostoksille. Kaikkihan tietävät, että hyvin istuva malli ko. tuotetta, näyttää hienolta atleettisen maskuliinin päällä. Ostaminen tuntuu täällä päässä olevan täysin toivotonta, koska joko ne ei istu hartioista ja käsistä, tai sitten vyötärön kaava on tehty jokinorsulle. Minkä valmistajan teepaitoja voitte suositella? Mitkä istuu hyvin? Hinnalla ei ole mitään väliä - minä käyn töissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aku-A sanoi:
Miten olisi pakkotoisto t-paita?

Ei mikään oo kornimpaa kun jollain körmyllä t-paita missä lukee jotain "Potipilters too it teeper" yms. Huippua taas on jos joku vastaava tyyppi tulee vastaan pikkukakkosen paita päällä. Kyllä itseironia rulettaa tällä saralla. Vaikka allekirjoittaneesta ei saa körmyä tekemälläkään niin silti toi Sykerö paita kuullostaa helvetin hyvältä, meikä on ainakin mukana jos hinta on vaan kohdallaan.

Mistä muuten tuollaisia pikku kakkosen paitoja saa? Näin yhdellä punkkarilla sellaisen kesällä.

Aku-A sanoi:
Mistä muuten tuollaisia pikku kakkosen paitoja saa? Näin yhdellä punkkarilla sellaisen kesällä.
hyvä vinkki, tilasin just slim-mallisen pikkukakkosen t-paidan

mistähän sais sellasen big-Ronien käyttämän "Shut Up And Squat" paidan? :hyper:
sellanen olis tosi röyhkeä jalkapäivänä, en muuten saanut selvää mitä sen selkäpuolella luki...onko kenellkään sellaista?

Porkkanaraastin sanoi:
mistähän sais sellasen big-Ronien käyttämän "Shut Up And Squat" paidan?

Ainakin Hgistä asematunnelista saa noita "Shut the f**k up.. and train!" ja "Im not here to talk" paitoja, olisiko tuo sitten samaa sarjaa?

setae sanoi:
Ainakin Hgistä asematunnelista saa noita "Shut the f**k up.. and train!" ja "Im not here to talk" paitoja, olisiko tuo sitten samaa sarjaa?

Nuo taitaa olla U.......in Animal Linen paitoja joita myy "se yksi liike" ?

Tietäisikö joku mistä voisi ostaa paitoja, joissa olisi japsi-merkkejä tms.?
Samalla jos olisi hajua missä myytäisiin kaulakoruja tms. joissa edellämainittuja symboleita...

Ei ole tullut vähään aikaan vastaan.

ringside sanoi:
Ostaminen tuntuu täällä päässä olevan täysin toivotonta, koska joko ne ei istu hartioista ja käsistä, tai sitten vyötärön kaava on tehty jokinorsulle.
Kävin erään valmistajan tehdasmyymälässä kokeilemassa eri malleja. Ainoa mikä ei ollut säkki tai rinnasta liian tiukka oli joku naisten Lycra-paita, jota ei sitten ollut tarpeeksi isoa (naisten L oli liian pieni). Seuraava yritys taitaa olla isokokoisten naisten erikoisliike. Lycra näyttäisi olevan muuten hyvä materiaali, venyy näyttämättä pervolta, eli ei mee liian tiukaksi. Naisten mallit näyttävät olevan ainoa jotenkuten vartalonmyötäinen vaihtoehto ei-ylipainoisille miehille.

Itse olen pistänyt kymmenkunta paitaa uuteen muotoon kaverin ompelukoneen avustuksella. Saumuri on vielä parempi. On kyllä mahtavaa kun paita on sentilleen oikean mallinen. Ei muuten sovi hirveälle bulkkaajalle tuo systeemi ;)

vilho_kanuuna sanoi:
Minkä kokoisen otit? Se kun ei saisi olla liian slim. Itse olen 183 / 81 kokoinen.
isoin koko oli xl, otin sen.. 184/108

Ite oon ettiny jo pitemmän aikaa sellaista pipoa tai paitaa jossa lukis "RatiRitiRallaa" tai "Matti ja Teppo". Ois pirun hieno.

Proteos sanoi:
Samalla jos olisi hajua missä myytäisiin kaulakoruja tms. joissa edellämainittuja symboleita...

Voisi kuvitella, että taas Hgin asematunnelissa Shop Tetuanissa ja vastaavissa rihkama/fanitavaramyymälöissä moisia olisi.

Proteos sanoi:
Tietäisikö joku mistä voisi ostaa paitoja, joissa olisi japsi-merkkejä tms.?

Ei ole tullut vähään aikaan vastaan.

www.stuntman.fi

Tuolla oli vaikka minkälaista roinaa. Siis roina = tavaraa ja paitaa, ei "roinaa"... :D

Juuei tarvitse olla isokaan velho, että saa T-paidan (etenkin vähänkään venyvästä matskusta tehdyn) trimmattua huippuistuvaksi saumurillla...

Itselläni käynyt aika hyvä tuuri, naiselta putkahtaa hetkessä vaikka puku mittojen mukaan.. :D

Nitsku sanoi:
www.stuntman.fi

Tuolla oli vaikka minkälaista roinaa. Siis roina = tavaraa ja paitaa, ei "roinaa"... :D

Kiitos kiitos! :thumbs: Lähinnä siis katon tosta korupuolesta jotain laadukkaampaa kamaa, en rihkamaa. Täytyy vilasta toi osoite läpe.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom