Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Normal
Re: .. kannattaa kuitenkin muistaa että eri ihmisillä toimii erilaiset reenisysteemit. mun mielestä ei kannattaisi yleistää mitään tiettyä määrää esim. sarjoille/toistoille koska toisilla voi toimia hyvinkin eri määrät. varmaan tympeä jos kysyy täältä että onko tää mun ohjelma hyvä ja sit heti sanotaan että ei tuo voi toimia ihan väärät sarjat ja toistot... tietenkin esimerkiksi tuo ohje 2 liikettä ja 3-4 sarjaa on varmasti hyvä perusohje, mutta paras jokaisen reenaajan on itse kokeilla ja löytää itselleen juuri sopivin tapa.
Re: ..
kannattaa kuitenkin muistaa että eri ihmisillä toimii erilaiset reenisysteemit. mun mielestä ei kannattaisi yleistää mitään tiettyä määrää esim. sarjoille/toistoille koska toisilla voi toimia hyvinkin eri määrät. varmaan tympeä jos kysyy täältä että onko tää mun ohjelma hyvä ja sit heti sanotaan että ei tuo voi toimia ihan väärät sarjat ja toistot... tietenkin esimerkiksi tuo ohje 2 liikettä ja 3-4 sarjaa on varmasti hyvä perusohje, mutta paras jokaisen reenaajan on itse kokeilla ja löytää itselleen juuri sopivin tapa.