Törkeää käytöstä!

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
36
Että mua otti päähän kun, noin klo 4 aamulla, jonotin snägärille, jotta saisin hampuriaisen. No, siinä sitten jonotin semmoset 10 min kun eteeni tumpsahti neljä kaverusta (ohittivat). Minä sitten sanoin niille että voisivat mennä jonon perään jos ovat snägärille menossa, tähän minä sain seuraavan vastauksen: I dont give a fuck. Kaverit olivat jotain Nigerialaisia "vierailijoita", joilla kuulemma oli diplomaattinen koskemattomuus. No, sen jälkeen ne sitten puhuivat omaa rumaa kieltään (hyvin äänekkäästi), minä siinä' yritin ratkaista tilanteen puhumalla, kun takaata kuuluu ääni: Minä olen ulkomaalaisvirastosta. :D Takana oli seissyt joku kaveri ulkomaalaisvirastosta joka sitten oli kuunnellut jonkin aikaa jutusteluamme, hän sitten tuli ja näytti heille virkamerkkinsä, sanoi kuka on ja mitä aikoo tehdä. Tähän hän sai vastauksen: I dont give a fuck about your badge. Siinä mulla meni hermot ja rupesin sitten huutamaan näille toveruksille. Hyvä että jonossa oli muitakin valkoisia kuin minä, ne sitten hieman auttoivat minua ja saatiin nöyryytettyä näitä abdeja. (Mutta silti, kun ne olivat lähdössä huutelivat rivouksia ja loukkauksia Suomen maata, kieltä jne kohti)

Ei jumalauta, eikö tälle asialle voi muka tehdä mitään? Onko se tosiaan niin että kuka vaan ulkomaalainen voi tulla suomeen ja tehdä mitä lystää? Äänestetään perussuomalaisia, Tony Halme hoitaa kyllä varmasti tilanteen. :)

Niin siis ideana on kertoa omista samankaltaisista kokemuksista...jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turhaan me niitä ulkomaalaisia hoidellaan, hoidetaan ensin ne hihhulit jotka niitä tänne haluaa, varmaan loppuu sitten niiden tänne tulo.

Kuinkahan minusta tuntuu että strutsi vilahtaa kohta tässäkin viestiketjussa? Kannattaa hommata kotiin sitä ruokaa niin ei tarvitse jonottaa snägärillä. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom