fish Liittynyt 17.4.2002 Viestejä 3 110 24.10.2002 #1 Miten saan noi bannerit jämähtämään, kotikoneella kun on pakkotoistolla niin hiiri liikkuu *töks-töks-töks* ja kirjoittaminen laahaa pahasti perässä.
Miten saan noi bannerit jämähtämään, kotikoneella kun on pakkotoistolla niin hiiri liikkuu *töks-töks-töks* ja kirjoittaminen laahaa pahasti perässä.
Scud Liittynyt 17.6.2002 Viestejä 526 Ikä 44 24.10.2002 #2 Minulla on IE6 ja tässä riittää se kun painaa "Stop"-näppäintä mikä löytyy tuolta yläriviltä, bannerit jämähtää samantien. Toinen konsti on vierittää sivua sen verran alaspäin että bannerit eivät näy.
Minulla on IE6 ja tässä riittää se kun painaa "Stop"-näppäintä mikä löytyy tuolta yläriviltä, bannerit jämähtää samantien. Toinen konsti on vierittää sivua sen verran alaspäin että bannerit eivät näy.
Scud Liittynyt 17.6.2002 Viestejä 526 Ikä 44 24.10.2002 #4 Olen kuullut tuon jossakin muussakin yhteydessä, "****** sä oot kone!!!" Liekö sitten hyvä vai huono asia.
Olen kuullut tuon jossakin muussakin yhteydessä, "****** sä oot kone!!!" Liekö sitten hyvä vai huono asia.