töitä ja reeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja F...RED
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Teen kolmivuorotyötä nyt kesällä, ja hyvin on onnistunut treenaaminen (paitsi motivaatio hukassa tuloksien suhteen). Yövuoro putken jälkeen, on kyllä treenaaminen tosi raskasta, vaikka nukunkin hyvin ennen treenaamista... Kai sitä on kroppa vaan niin sekaisin?! Tulokset ei ole ainakaan nouseet tämän kesän aikana... Syksyllä, kun palaan taas kouluun, niin vaikeutuu taas urheilu. Koulun ohella teen töitä, niin paljon kuin vain saan! Mutta aina minun maailmassani on tilaa jonkinlaiselle liikunnalle, joskus enemmän, joskus vähemmän...:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Odotan kauhulla syksyä ku pitäs osata yhdistää työ+koulu+kaverit+poikaystävä+oma aika yhteen nippuun. ;( Töitä sillon 3-4 kertaa viikossa, alkaa aina klo 17.00, loppuu ~22.30. Koulu loppuu klo 14.30. Tuskaisaa..

Yo Pinja! Oot rankka tytsy. Joskus vaan ottaa koville kun on tehny 15-18h päivän ja tuntuu että ei anna keholle tarpeeksi aikaa ja armoa, mutta jokaisella on tietty eri intensiteetti. Olet taitavasti pitänyt kiinni tahdostasi ja niin aion minäkin.

Pakko vastailla vähän näihin "vanhempiinkiin" juttuihin;) Kesä oli taas niin kiireistä aikaa ettei täällä kerennyt oikein vierailemaan! Eli siis työntäyteinen kesä taas takana:) Opiskelija kun vielä oon niin töitähän se on kesäisin tehtävä, tällä kertaa kuitenkin aikaa löytyi myös treenaamiseen ja pystyin koko kesän käymään puntilla säännöllisesti:D Aikaisempina kesinä on tupannut aina tulemaan muutaman kuukauden taukoja ihan vaan työaikojen takia; 7-23 niin eipä siinä ihmeempiä enää öisin jaksanut (toki oli vapaa päiviä mut kuitenkin..) Nyt oli ihan inhimilliset työajat, aamu- ja iltavuoroja lähinnä eli ei työt haitannut mun liikunta-addiktiota:D . Nyt on sitten koko syksy aikaa reenata kunnolla, toki pitäis päättötyö ja muutama kurssi vielä suorittaa mut oon "onnellisessa" asemassa kun ei tarvitse käydä opiskelun ohessa töissä! Pärjätään jotenkuten ilman toisen työntekoa..siis rahallisesti. Nostan kovasti hattua kaikille niille jotka tekevät töitä, opiskelevat ja vielä treenaavat ja viettävät sosiaalista elämää saman aikaisesti :rock::worship:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom