Treeniin löytyy kyllä aikaa, jos haluaa! Teen normi päivätyötä 8-16, lisäksi teen melkein joka viikonloppu kahtena, tai yhtenä yönä yötyötä, ihan vaan ahneuttani. Talviaikaan edellä mainitun lisäksi opiskelen, luentoja on parina iltana viikossa, joskus lauantaisin. Opiskelu tahti on ollut viimeiset pari vuotta n.30 opintoviikkoa/vuosi. Salilla käyn säännöllisesti neljä/viisi kertaa viikossa. Kaiken tuon pyörittäminen vaatii erinomaista organisointikykyä ja kaikinpuolista oman elämän hallintaa sekä itsetuntemusta. Kroppaa ja päätä täytyy kuunnella, jos olo on todella vetämätön, silloin on parempi huilia pari päivää treenien osalta. Siks toisekseen olen huomannut, että tuossa opiskelussa pätee ihan sama, välillä tavara uppoo tajuntaan kuin nakutettu ja tenttejä voi suoltaa urakalla, mut välillä ei jaksa edes ajatella uuden oppimista. Kaikki siis, ainakin mun osalla, menee sysäyksittäin eteen päin.
Kirjoitettuna tuo viikkotahti näyttää melko tiukalta, mutta ihan oikeessa elämässä tuo ei tuota tuskaa ollenkaan. Olen sen luontoinen ihminen, että mulla täytyy olla paljon tekemistä, että ylipäätänsä saan mitään aikaiseksi. Neljän seinän tuijottelu ja hidastempoinen oleilu saa mut masentumaan ja huonolle tuulelle. Että näin täällä.