Töissä tylsää; hakkaa pingviinejä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WTA
  • Aloitettu Aloitettu
ironchef sanoi:

Otin kyllä kuvakaappauksen, mutta...ööö.. koira söi mun koneen.

..aloin kyllä miettimään kun pelasin joskus päivällä että olisiko sittenkin ollu 429.73. voi olla että mielessä on numerot vaihtanu paikkoja, mutta ei kai se nyt niin nuukaa ole. :rolleyes:

jamaan sanoi:
Otin kyllä kuvakaappauksen, mutta...ööö.. koira söi mun koneen.

..aloin kyllä miettimään kun pelasin joskus päivällä että olisiko sittenkin ollu 429.73. voi olla että mielessä on numerot vaihtanu paikkoja, mutta ei kai se nyt niin nuukaa ole. :rolleyes:

Voi helvetti! nuukaa vai... Mä olen hakannu sormet verillä ja silmät sian "sillä" Tätä peliä ja yrittäny päästä tohon...!! ARGH!!!! :lol2:

ironchef sanoi:
Voi helvetti! nuukaa vai... Mä olen hakannu sormet verillä ja silmät sian "sillä" Tätä peliä ja yrittäny päästä tohon...!! ARGH!!!! :lol2:

Hehehe. :hyper: Mä itekkin hakkasin tunnin putkee sitten myöhemmin ja kelasin kyl mä aina jonkun 479.23 ihan helposti saan, en kyllä päässy edes lähelle.

Pyranha sanoi:
594.0 tunnin lätkimisen jälkee, perkele tähän jää koukkuun toi on jo kolmas versio tästä pelistä mitä oon pelannu :)

Mikä sulla on kokonaispistemäärä...? Itelläni on paras jotain 1500 luokkaa vain. Yleensä sarjassa on yksi hyvä heitto ja muut sellaisia 250-300. Parin tonnin luokkaa tuolla on enkat. Tuo 594 on kyllä jo PALJON. :thumbs:

omat enkat tältä päivältä tos raaemmas pingun mätös 1200.1m
ja jos pingviinin hakkaaminen alkaa maistumaan puulta suosittelen kokeilemaan apinan pieksämistä.tämä on varmaan jo useammalle sit tuttu.http://finecrime.org/monkey.php tuossa päivän paras 539miles/hour :thumbs:

Back
Ylös Bottom