töiden hoitaminen kisavalmistelujen ohessa

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Totta tuokin. Oon jotenkin ajatellut, että nyt ois viimeinen aika alkaa kisaamaan, jos ylipäätänsä meinaan. Sitten naimisiinmenon jälkeen ois lasten aika ja kisahaaveet romukopassa. Mut täällä on kyllä niin monta todistetta, että mammatkin voivat kisailla ja näyttää todella upeille!!! ...
Koskaan ei ole liian myöhäistä ja kun kuitenkin niitä kisoja on joka vuosi useammat! :)
Itse en varmaan valitsisi olla kisadieetillä samaan aikaan kun omat häät olisi tulossa, mutta voi onnistua joltakin toiselta. Keskittyminen omaan napaan ja tuleviin kilpailuihin on aika totaalista enkä usko että itse voisin siinä fyysisessä /psyykkisessä tilassa suunnitella jotain hääjuhlaa tai saati täysillä nauttia siitä.

Jos tuota Vilma-Liinan "karkeaa aikataulua" katselee niin voi vaan todeta, että jos on motivaatio ja päämäärä kohdillaan niin pystyy näköjään venymään mihin vaan
:supernainen:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täälläkin on kyllä dieetit menneet aikamoisessa sumupilvessä, kun jälkikäteen ajattelee. Huomaa jo niistä monista kummallisista tekstiviesteistä, joita olen Leeluckylle aamuyöllä lähetellyt enkä edes muista sellaisia laittaneeni.

No, kaikki oli kuitenkin järjestettävissä ajallisesti, kun vain tavoite pysyi mielessä. Herätys ennen 4:ää, eväiden teko ja kuudeksi hallille uimaan 4km. Sitten kasilta kouluun ja n. klo 16jälkeen salille, jonka jälkeen kotia lukemaan tai tekemään ryhmätöitä (opiskelen fysioterapeutiksi amk:ssa). Treenejä tein viikossa 5-6 ja aerobista uintia n.20km tai sitten crossaria/kuntopyörää yht.8,5h. Koulussa oon aina ollut suht tinkimätön, ja sen kanssa olin aika naimisissa välillä:rolleyes: Päästä tuntui tulevan loppuvaiheessa t0della tyhmä, johtuen varmaankin silkasta väsymyksestä. Kolmas kisadieetti kun oli putkeen tuo syksyinen, niin kroppahan siinä petti ja meni viimeisetkin yöunet. Samalla koulupaineet lisääntyivät kokoajan ja päättötyökin tuli ajankohtaiseksi.

Viikkoa ennen kisoja mummonikin kuoli, ja siinä tein päätöksen etten jatkaisi SM-kisaa pidemmälle vaikka pääsisin. Ilmoitin tästä liitollekin (oli alunperin tarkoitus karsia nuorten MM-kisaan), ja sieltäpäin tuli ymmärrystä asiaan:) Ei ollut järkeä jatkaa enää dieettiä eteenpäin, kaikessa muussa oli tarpeeksi jo.

Tulevaisuudessa aion hoitaa hommat entistä viisaammin ja kehoa kuunnellen. Pidän nyt suht pitkän tauon, jotta kroppa ehtii kerrankin palautua (estrogeenit, hemoglobiini ym) ja aineenvaihdunta normalisoitua. En oo ollu enää se "superaineenvaihdunnalla" varustettu tyttö aikoihin... Mutta vielä tulen olemaan:evil:

Silti dieetti opettaa aina sen, miten fantastista on normaali arki kun saa opiskella mieli kirkkaana:rolleyes: ,syödä hyvin ja treenata kovaa energiavarastot täynnä näkemättä nälkää!:haart: Ja ennen kaikkea, kiinnostusta riittää elämän muillekin asioille kuin Bodille:D

Tämä mun postaus taisi mennä vähän:offtopic: , anteeksi siitä:) Mutta kyllä ne työt pystyy ihan hyvin hoitamaan (tietenkin rajansa työn määrälläkin) dieetillä, joka voi parhaimmillaan tuoda uutta järjestelmällisyyttä ja rytmiä elämään...Tsemppiä kaikille kevääseen tähtääville:thumbs:

Silti dieetti opettaa aina sen, miten fantastista on normaali arki kun saa opiskella mieli kirkkaana:rolleyes: ,syödä hyvin ja treenata kovaa energiavarastot täynnä näkemättä nälkää!:haart: Ja ennen kaikkea, kiinnostusta riittää elämän muillekin asioille kuin Bodille:D
Siis just näin :thumbs: . Dietillä nauttii siitä kun näkee miten rasvojen alta kuoriutuu armottoman työn tulokset, mutta kyllä offi rulettaa!! Just sen takia, kun ihan oikeesti tuntee kropassaan progressiivisen kehittymisen. Ja saa ihan luvan kanssa käyttää "vapaa"aikaansa myös muuhun kuin dietin suunnitteluun ja toteuttamiseen. Sitä sosiaalistakin puolta on hyvä hoitaa välillä. Siis salin ja treenien ulkopuolista elämää ;).

Ja itse topicciin, niin samaa mieltä olen kuin muutkin kisaajat, että kyllä sen työelämän ja arjen ja dietin saa samaan vuorokauteen mahtumaan. Vaatii vain aikataulutusta ja kuria.

Zone-sarja -42%
Koskaan ei ole liian myöhäistä ja kun kuitenkin niitä kisoja on joka vuosi useammat! :)
Itse en varmaan valitsisi olla kisadieetillä samaan aikaan kun omat häät olisi tulossa, mutta voi onnistua joltakin toiselta. Keskittyminen omaan napaan ja tuleviin kilpailuihin on aika totaalista enkä usko että itse voisin siinä fyysisessä /psyykkisessä tilassa suunnitella jotain hääjuhlaa tai saati täysillä nauttia siitä.
Juupa juu, nyt on mun kisailuajatus-pakka jo täysin sekaisin.. kuvioita sotkee myös kilpirauhasvaivat. Täytää nyt harkita kunnolla kaikilta kannoilta. Eihän se kova treenaaminen kuitenkaan hukkaan mene ;) .

Mä jäin tossa miettimään aikaa kun järjesteltiin omia häitämme.
Ihan jos oon rehellinen, ni en kyl siihen ois pystyny ymppäämään, ainakaan näin jälkikäteen ajatellen, enää mitään ylimäärästä.
Oli parinsadan hengen kekkerit ja minä se halusin olla suunnillee joka paikassa mukana ja tekemässä ja askartelemassa:D
Häiden järjestämisessä duunit tuntu pakkautuvan sinne parille viimeselle viikolle. Tai sit niin käy vaan mulle:nolo:
Sullahan BlueSun noi tapahtumat menis vähän limittäin, et sillai vois toimiakkin. Toisaalta ite olin kyl superväsyny häiden jälkeen... Ja me sentää karattiin yöllä etelän lämpöön ja jätettiin muut siivoomaan;)

Mä jäin tossa miettimään aikaa kun järjesteltiin omia häitämme.
Ihan jos oon rehellinen, ni en kyl siihen ois pystyny ymppäämään, ainakaan näin jälkikäteen ajatellen, enää mitään ylimäärästä.
Oli parinsadan hengen kekkerit ja minä se halusin olla suunnillee joka paikassa mukana ja tekemässä ja askartelemassa:D
Häiden järjestämisessä duunit tuntu pakkautuvan sinne parille viimeselle viikolle. Tai sit niin käy vaan mulle:nolo:
Sullahan BlueSun noi tapahtumat menis vähän limittäin, et sillai vois toimiakkin. Toisaalta ite olin kyl superväsyny häiden jälkeen... Ja me sentää karattiin yöllä etelän lämpöön ja jätettiin muut siivoomaan;)

Kiitos kun ootte jaksaneet kerto kokemuksianne! :) Me ollaan nyt päätetty pitää häämme kuitenkin eri aikaan kuin mahdolliset kisailut. Kisoja on kuitenkin joka vuosi mutta häitä vain kerran, ja onhan se ihanaa nauttia siitä täysin rinnoin. Nyt on vain pohdittava uus ajankohta, vai kisaillako ylipäätänsä.

Jos on kilpirauhasvaivoja niin ei kannata ainakaan sillon alottaa kisadieettiä, muuten menee vaan pahemmaks kun sen aineenvaihdunnan kanssa joutuu ennemmin tai myöhemmin taistelemaan (hyvin usein) dieetillä.

Ja juu, kisat on kuin linja-autoja, niitä tulee ja menee aina:) TUon joku wiisas minullekin sanoi...en muista kuka.

Annabel: Massoo&Woimoo ggRRRRRRR! :whip:

Jos on kilpirauhasvaivoja niin ei kannata ainakaan sillon alottaa kisadieettiä, muuten menee vaan pahemmaks kun sen aineenvaihdunnan kanssa joutuu ennemmin tai myöhemmin taistelemaan (hyvin usein) dieetillä.

Ja juu, kisat on kuin linja-autoja, niitä tulee ja menee aina:)

Niinpä.. lääkkeet on kai tulossa ihan yleisen olon vuoksi joka tapauksessa, en pelkästään kisojen takia alkais niillä pelleillä. Eli dieetti pitäis kai mennä ihan normaalisti, jos lääkkeet on kehissä. Nyt vaan otan lekurilta selvää, et meneekö arvot pahemmin juntturaan dieetin jälkeen. Ilmeisesti kuitenkin jotain burnereita pitäis käyttää kisakunnon viimestelyyn, ja pitäis tietää niiden vaikutus kilpirauhasen omaan toimintaan lopettamisen jälkeen. Terveys menee etusijalle.

Latest posts

Back
Ylös Bottom