Täälläkin on kyllä dieetit menneet aikamoisessa sumupilvessä, kun jälkikäteen ajattelee. Huomaa jo niistä monista kummallisista tekstiviesteistä, joita olen Leeluckylle aamuyöllä lähetellyt enkä edes muista sellaisia laittaneeni.
No, kaikki oli kuitenkin järjestettävissä ajallisesti, kun vain tavoite pysyi mielessä. Herätys ennen 4:ää, eväiden teko ja kuudeksi hallille uimaan 4km. Sitten kasilta kouluun ja n. klo 16jälkeen salille, jonka jälkeen kotia lukemaan tai tekemään ryhmätöitä (opiskelen fysioterapeutiksi amk:ssa). Treenejä tein viikossa 5-6 ja aerobista uintia n.20km tai sitten crossaria/kuntopyörää yht.8,5h. Koulussa oon aina ollut suht tinkimätön, ja sen kanssa olin aika naimisissa välillä
Päästä tuntui tulevan loppuvaiheessa t0della tyhmä, johtuen varmaankin silkasta väsymyksestä. Kolmas kisadieetti kun oli putkeen tuo syksyinen, niin kroppahan siinä petti ja meni viimeisetkin yöunet. Samalla koulupaineet lisääntyivät kokoajan ja päättötyökin tuli ajankohtaiseksi.
Viikkoa ennen kisoja mummonikin kuoli, ja siinä tein päätöksen etten jatkaisi SM-kisaa pidemmälle vaikka pääsisin. Ilmoitin tästä liitollekin (oli alunperin tarkoitus karsia nuorten MM-kisaan), ja sieltäpäin tuli ymmärrystä asiaan
Ei ollut järkeä jatkaa enää dieettiä eteenpäin, kaikessa muussa oli tarpeeksi jo.
Tulevaisuudessa aion hoitaa hommat entistä viisaammin ja kehoa kuunnellen. Pidän nyt suht pitkän tauon, jotta kroppa ehtii kerrankin palautua (estrogeenit, hemoglobiini ym) ja aineenvaihdunta normalisoitua. En oo ollu enää se "superaineenvaihdunnalla" varustettu tyttö aikoihin... Mutta vielä tulen olemaan:evil:
Silti dieetti opettaa aina sen, miten fantastista on normaali arki kun saa opiskella mieli kirkkaana
,syödä hyvin ja treenata kovaa energiavarastot täynnä näkemättä nälkää!:haart: Ja ennen kaikkea, kiinnostusta riittää elämän muillekin asioille kuin Bodille:D
Tämä mun postaus taisi mennä vähän
, anteeksi siitä
Mutta kyllä ne työt pystyy ihan hyvin hoitamaan (tietenkin rajansa työn määrälläkin) dieetillä, joka voi parhaimmillaan tuoda uutta järjestelmällisyyttä ja rytmiä elämään...Tsemppiä kaikille kevääseen tähtääville:thumbs: