Ja kaikkee jaksaa mitä haluaa, asioista ei pidä tehdä liian vaikeita!!!
Kyllä vain, tosin toki joskus elämä voi olla sellaista, että on viisaampaa keskittyä niihin muihin juttuihin, kun kisaamiseen. Ite ainakin olen huomannut, että olen (ja monet muutkin ovat) sellaisessa omassa kuplassa lähes koko kisadieetin ajan, ja varsinkin loppuvaiheessa. Ajatukset pyörivät vähän turhankin paljon oman navan, dieetin, treenien, syömisten ja aikataulujen suunnittelujen parissa. Ja kaikki muu oheissälä, kuten mm. hieronnat, solariumit ja asujen teot vievät nekin oman aikansa siitä yhteisestä ajasta perheen kanssa.
Itelläni arkipäivät meni dieetillä karkeasti aikataulutettuna kutakuinkin näin:
klo 5 herätys, vaatetta niskaan ja salille tekemään aamupuntti ja aerobinen
(palautumisjuoma)
klo 6.50 kotiin, suihku, (aamupala), lapsukainen hereille ja vaatetta niskaan, illalla tehdyt eväät kassiin ja menoks kaikkine treeni- hoito- ja työkasseineen.
klo 7.40 lähtö töihin ja tiputan lapsukaisen matkan varrelle hoitoon.
klo 8.00 Työt alkaa ja työpäivä on semmonen putki, minkä aikana ei juuri kerkeä omia ajatuksia ajattelemaan.
klo 11 ruokaa
klo 14 ruokaa
klo 15.15 Töistä suoraan salille, jossa puntti ja aerobinen ja venyttelyt, suihkussa ei kerkee salilla käymään
Ja juoksu jalkaa autolle.. (palautumisjuoma)
klo16.00-16.30 Lapsi hoidosta, kenties siitä suoraan markettiin.
klo 17.00 kotona, ruokaa lapselle ja miehelle
klo 17.20 Pikku Kakkonen alkaa, joten mulla aikaa tehdä töitä kotona ja suunnitella seuraavan päivän työjutut, tarkastaa kokeita jne.
klo 18 (sapuskaa) kenties käydään ulkoilemassa juniorin kanssa tai sitten juniori mummolle kylään ja ite raksalle touhuilemaan
(klo 19.30 joskus lapsi katsoi Salkkareita ja tein samalla fillarilla päivän kolmannen, kevyehkön aerobisen)
klo 20 lapselle iltapalat ja sadut ja hampaidenpesut ja päätä tyynyyn.
klo 20.45 seuraavan päivän eväiden kokkaus ja koko päivän aikataulutus.
klo 21.30 iltapala ja maate
Sillai ne päivät vaan meni... pikkasen onkin kyllä sumun peitossa koko mennyt syksy :D