Töölö gymille töihin

pena :lol2: x 500
:totaalirepeäminen:

Työkkäristä mitään saa! Kelalta ne tuet haetaan.. Ja työttömän päiväraha on tällä hetkellä n.370e/kk. :david:

Raven sanoi:
Mistä vidun työkkäristä sä muka 1800euroa kuukaudessa saat? Ansiosidonnainen on sit asia erikseen.
Sorry, piti sanoa "työttömänä".... :rolleyes:

Huppe sanoi:
Sorry, piti sanoa "työttömänä".... :rolleyes:

Kuinka monen luulet saavan työttömänä 1800e/kk??

Itse saan työstäni 1370e/kk. Summa tuskin nousee, jos päädyn työttömäksi.

Hippa sanoi:
Kuinka monen luulet saavan työttömänä 1800e/kk??

Itse saan työstäni 1370e/kk. Summa tuskin nousee, jos päädyn työttömäksi.
Nojoo, eiköhän tässä voitas palata aiheeseen.... :rolleyes:
Otetaas sille :kippis1:

Eiköhän ne ole joka liitossa aikalailla samat korvaukset? korjatkaa, jos olen taas väärässä.Tuolta saa aika tarkan ansiosidonnaisen määrän :http://www.tyj.fi/default.asp?id=24

Huppe sanoi:
Kannattaa vaihtaa liittoo jos noin on :D
Työttömyyskassojen yhteisjärjestön sivuilla olevalla laskurilla noin laskin.. Vissiin tuo laskuri näyttää päin vittua sitten..

jp-84 sanoi:
Työttömyyskassojen yhteisjärjestön sivuilla olevalla laskurilla noin laskin.. Vissiin tuo laskuri näyttää päin vittua sitten..
:offtopic: Oman liiton sivuilta joskus katsoin taulukosta mitä sais jos jäis työttömäks... no samapa tuo...

Huppe näyttää olevan avatarikuvan perusteella heko-pilotti. Kai niiden palkat on sitä tasoa, että saattaa saadakkin tuon 1800 erkkiä ansiosidonnaista työttömänä.

Itselläni jäisi kyllä hieman pienemmäksi.

edit:typo

Jumppaope sanoi:
Huppe näyttää olevan avatarikuvan perusteella heko-pilotti. Kai niiden palkat on sitä tasoa, että saattaa saadakkin tuon 1800 erkkiä ansiosidonnaista työttömänä.

Itselläni jäisi kyllä hieman pienemmäksi.

edit:typo
Hahahaa... polttarikuva toi on, peruukki peittämässä tätä kaljua, (taito)lentokoneesta, vänkärin paikalta :lol2:

Oli muuten eilen yleisönosastolla Ilta-Sanomissa (vai olikohan se Ilta-Lehti) juttua tuosta Töölö-Gymin ilmoituksesta. Kirjoittaja ihmetteli, millaisia vaatimuksia nykyään työnantajat oikein voi vaatia, ja millä palkalla... Onko kukaan lukenut tän päivän lehtiä, joskohan oisivat Töölö-Gymiltä kirjoittaneet vastineen? ;)

Huppe sanoi:
:offtopic: Oman liiton sivuilta joskus katsoin taulukosta mitä sais jos jäis työttömäks... no samapa tuo...
Laitappas linkki tohon taulukkoon, kun en millään nyt meinaa uskoa tota 1800€

IsoDino sanoi:
Tuo laskuri toimii ihan oikein. 1800e/kk työttömyyskorvaukseen tarvii siis n. 5300e kuukausitulot.
Hahaa, ei mun tulot nyt tommoset olleet vuosi sittenkään, kunpa olisikin :D
Eikös sataset pyöristetä aina ylöspäin, heheee
(laskuria testatessa huomaa että juuri tuossa 1700-1800 rajalla 100e on ISO raha) :rolleyes:

Back
Ylös Bottom