Töölö gymille töihin

Shamrock sanoi:
No eiköhän ne omistajat ole punttailijoita ja varmaan lukevat Suomen suurinta voimailusaittia. Ties vaikka olisi joku palstan vakikirjottajista.. :thumbs:

Kyllä toi linkki on levinnyt jo joka puolella internetiä.

Nyt on kyllä Töölö Gym repäissy... :hyper:

Jos joku mulkvisti alkaa kahvipöydässä leuhkimaan osaamisellaan, niin nyt voi iskeä takaisin uudella lentävällä lauseella:

"Vittu, jos luulet olevas noin pätevä jätkä, niin hae Töölö Gymille töihin" :D

Ei ole kellekkään tullu mieleen, että toi ois jonkun turhautuneen työnhakijan laittama. Hakenu töölö gymille töihin, mutta ei saanu paikkaa, ku ei oo kokemusta, kielitaitoo, koulutusta, jne...

pala pege sanoi:
Ei ole kellekkään tullu mieleen, että toi ois jonkun turhautuneen työnhakijan laittama. Hakenu töölö gymille töihin, mutta ei saanu paikkaa, ku ei oo kokemusta, kielitaitoo, koulutusta, jne...
Täh? Miten se onnistuu? Voiko tuonne laittaa kuka tahansa ilmoituksen?

jp-84 sanoi:
Täh? Miten se onnistuu? Voiko tuonne laittaa kuka tahansa ilmoituksen?

Ei kait tonne mol.fi sivuille ihan kuka tahansa voi mitä tahansa laittaa, eikös nuo ilmotukset mee työkkärin kautta.

Woland sanoi:
Ei kait tonne mol.fi sivuille ihan kuka tahansa voi mitä tahansa laittaa, eikös nuo ilmotukset mee työkkärin kautta.
Näin luulisi olevan...

Woland sanoi:

Kyllä sinne netissä saa laitettua oman ilmoituksensa. Itse laitoin ilmoituksen kun hain lastenhoitajaa kotiimme. Tuli kyllä joku semmoinen teksti ruutuun, että tämän ilmoituksen vielä työkkäri tarkistaa, ottaa yhteyttä tms. mutta ei ainakaan meille päin oltu yhteydessä, vaan ilmoitus tuli sellaisenaan seuraavana päivänä nettiin. Arvatenkin kuitenkin joku ne lukee, muutenhan koko sivusto olisi täynnä mitä tahansa soopaa.

Tuosta Töölä Gymin ilmoituksesta voisi nyt joku Hesarin toimittaja tehdä tutkivaa journalismia ja valottaa vähän, mikä on homman nimi. Täys :david:

.

Liitteet

• thisthreadishc.webp
    thisthreadishc.webp
    15,3 KB · Katsottu: 1 073
hei töölö gymi!

olen pena kotkasta ja haen tötä. pääsin just ehtonalaseen taposta. nyttemmin on pillereillä pysynyt vintti valaistuna. viina en ota kuin keskiviikkosin, perjantaisin ja viikonloppusin. lopunajan olen ilman. punntteja nostin linnassa joka päivä kun en olluyt eristyksessä yhen vasikan saunottamisesta. kielitaitoa on sen verren että on tullut kierrettyä köpikset, hampurit ja damit nuorempana. pisnesvaistoa on hyvänlaisesti, lusimassa pyöritin kauppaa, josta sai kaikenlaista kamaa. tarttisin myös kämpän, voinko nukkua solariumissa? mulla olis myös vähän kukkia sinne solkkuhuoneeseen. itseasiassa voisko ne solkut olla päällä koko ajan. mä olen hyvä jätkä mutta mitään vittuiluja en rupee kuuntelee, hermot ei kestä, mutta se ei ole mun vika, maailma voi potkia päähän, mut mä potkin kovemmin takas. ottakaa yhteyttä heti. t. pena.

ps tos se kuva.

greg.jpg

Voi mikä harmi, ettei tullut aikanaan portugalia opiskeltua. Pari olennaista sanontaa kyllä osaan, riittäisiköhän se?

Muuten olisin täydellinen.

:D

Niin siis joo. Loistotyö, loistopalkka. Uujeah.

Mikähän tuolla työmäärällä on työaika, kokopäivätyö = 24/7.

Siis mitä vittua?! Työkkäristä saa jo 1800e/kk... miks pitäs tehdä töitä 1000e/kk ? En tajuu, toi on varmaan joukki koko ilmotus.... Mistä muuten keksitte ton liksan, ei ole enää tossa ilmotuksessa... EDIT: ai, se on otettu veks ;)

Kivat vaatimukset kyl... no toivottavasti joku saa tosta unelmapestin.

Huppe sanoi:
Siis mitä vittua?! Työkkäristä saa jo 1800e/kk... miks pitäs tehdä töitä 1000e/kk ? En tajuu, toi on varmaan joukki koko ilmotus.... Mistä muuten keksitte ton liksan, ei ole enää tossa ilmotuksessa... EDIT: ai, se on otettu veks ;)

Kivat vaatimukset kyl... no toivottavasti joku saa tosta unelmapestin.

Mistä vidun työkkäristä sä muka 1800euroa kuukaudessa saat? Ansiosidonnainen on sit asia erikseen.

Huppe sanoi:
Siis mitä vittua?! Työkkäristä saa jo 1800e/kk...

Onks tää joku vitsi? Luuletko, että kaikki saa työkkäristä 1800e/kk? Kyllä pitää olla aika muhkea palkka, jotta työttömänä saisi 1800e/kk.

Back
Ylös Bottom